{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktiv Sub, Peugeot 208
  • #1   28. jun 2014 Den kobler du til på samme måde som du kobler en forstærker til... Såeh den er ikke nemmere at koble til... bare nemmere at montere rent pladsmæssigt, og så skal man ikke rode med kabinet eller tænke på om den forstærker man nu har passer til ens subwoofer... Dog er de fleste Aktive subs lavet på kompromis... dvs. de spiller aldrig rigtig optimalt...

  • #2   28. jun 2014 men nu har jeg sådan en irriterende intregreret 7" touch skærm, og den er ikke sådan at pille ud, har du så noget ide om hvor det stik kunne side???

  • #3   28. jun 2014 Stik? Du er nødt til at kunne pille den ud da du skal bruge en adabtor bag din radio... Din originale HU har ikke Phono udgang... Så du skal bruge en Hi-lo Adabtor...

  • #4   28. jun 2014 høm, er midt most inde for sådan noget der. Men tror sku næppe jeg kan pille den ud. smiley er der ikke andre muligheder så?

  • #5   28. jun 2014 Undvær subwooferen.... smiley Eller tage signal direkte fra baghøjttalerne... (Det betyder at du ikke længere kan have dem sat til din HU )

  • Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #6   28. jun 2014 Hvordan gør jeg det så? Og hvad er HU? smiley

  • #7   28. jun 2014 Din HU = Din Headunit = Din hovedenhed = Din radio....

    Du lodder kablerne sammen... En hi-lo adabtor vil have 4 ledninger ind... de skal loddes korrekt sammen med 4 af bilens højttaler ledninger... (dv.s de har 4 ledere 2 plus og 2 minus)


Kommentér på:
Aktiv Sub, Peugeot 208

Annonce