{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

aktiv sub/brokoble {{forumTopicSubject}}

Hej bg.

jeg har kigget lidt på denne : http://biltema.dk/da/Bil---MC/Bilradio/Hojttaler/Subwoofer-8-24797/

men hvordan skal jeg tilslutte den.
Jeg var ude og kigge på den og der følger en gul ledning med som jeg tror er lidt ala det strøm kabel du har siddende bag i HU.

Nogen der har erfaring med dette og vil det give den storeforskel ?

En anden ting er. kan jeg smide en sub bag i og så evt brokoble den direkte til min HU.

Bil ford ka 2012.
HU pioneer.

Tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aktiv sub/brokoble
  • #3   9. jul 2014 mit problem er bare. Jeg kan ikke finde nogen huller foran til at kunne føre strøm fra batteri til bagagerum og ideen med brokobling var at jeg kunne tage bassen ud når jeg skulle have barnevogn/klapvogn med. men alt er fandme så proppet i de nye biler....

• #5   9. jul 2014 brokobling bruge + og - fra hver bagudgang ?

når du nu nævner gummigennemføringen er det så ikke tit at der kun er lige og lige er plads til de ledninger som skal gå igennem ?

• #8   9. jul 2014 Ja men bilen er kun 2 år gammel så den er kompakt af helvede til og er ikke for glad for selv at begynde at bore i den smiley

Den sub jeg havde linket til skal tilsluttes bag i radioen og ikke i motorrum. men som jeg kunne forstå på xXx-mizz er aktiv sub noget bras.

• #11   9. jul 2014 Det vil jeg da lige undersøge noget mere smiley

mange tak for svar.

Kommentér på:
aktiv sub/brokoble

Annonce