{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.168 visninger | Oprettet:

Kan man selv montere parrot {{forumTopicSubject}}

Hej. Er det muligt selv at montere en parrot fx CK3100, jeg har en ven som er nyuddannet mekaniker, men han har aldrig prøvet det før og vil så bare høre om det overhoved er muligt at gøre det selv, jeg har set en video og der ser det ud til at være lige til og at man "bare" skal montere nogle kabler bag i radioen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man selv montere parrot
  • #1   20. jul 2014 det plug n play så det lige til og gå til hvis du har de rigtige stik

  • #2   20. jul 2014 sagtens

    men køb nu bare en MKI9200 nu du er i gang...


  • #4   20. jul 2014 Alle mange gange tak, det lyder godt.

    #2 er der nogen speciel grund til den, jeg kan se den er dyre altså 500.kr, hvad får jeg mere med for de penge, min mor skal bare bruge den til at ringe fra.


  • #5   20. jul 2014 ja, ok hvis det bare er til momse, er det måske lige fedt..

    på 9200 får du et ordentlig farvedisplay og rigtig udemærket trådløs lydstreaming fra nyere telefoner.. dvs musik over bilens anlæg hvis du har spotify eller andet musik på telefonen. Der er ogsp tilslutning til alm høretelefon udgang på telefonen og isættelse af usb i denne version.

    men hvis hun ikke hører musik på telefon eller ipod og vil ha det med i bilen er det nok ligemeget.


  • #6   20. jul 2014 Min gamle kollega Kjeld på 66år monterede selv, så mon ikke også du kan........

  • #7   20. jul 2014 #5 Tak, det vil jeg lige se på, det kunne godt være at min mor (og os andre) gerne vil kunne høre musik i bilen, der er desværre ikke noget aux indgang.

    #5 update: kan se at den kun passer med Iphone, har du prøvet den med en android telefon, det er nemmelig sådan en min mor har.

    #6 jeg takker, det lyder lovendene, jeg vil helt sikkert få snakket med min mor om det.

    #alle: hører der en vejledning med til at installere eller skal man finde den andensteds.


  • #8   20. jul 2014 Hey alle: jeg har lige set på CK3000, den er endnu billigere og hvis min mor bare skal ringe så kan det være den er god nok, men hvad siger i, er den for træls uden det display.

  • #9   20. jul 2014 Jeg har ck3100 i begge biler og vil ikke undvære displayet. Ville også til hver en tid at få fat i 9200 hvis jeg skulle ud og ha nye nu

  • #10   20. jul 2014 #9 tak, jeg kan se at den 9200 står der at den kun virker til Iphone, men den kan måske også du med android, betyder det Iphone skilt egentlig ikke bare at den er certificeret til iphone men nok virker med andet.

  • #11   20. jul 2014 Parrot plejer at virke til næsten alle mobiler. Alle kan montere en parrot det eneste problem der kan være er at få a stolpe beklædning osv skildt ad hvis ikke man har prøvet det før.

  • #12   20. jul 2014 mki 9100 og 9200 er samme box bare skærm til forskel
    og det med den kun kan med iphone er fordi der er et stik til den, men den kan også spile musik over bt. har selv prøvet med både android og iphone.


  • #13   20. jul 2014 #12 tak det var lige det jeg ville høre, det må jeg fortælle min mor, så må hun selv styrrer hvilken en hun køber. Jeg tror det bliver den MKI 9100, den er lidt billigere.

  • #14   20. jul 2014 Hvis du kommer forbi Lolland kan jeg montere det for dig hvis du ikke kan/vil selv

  • #15   20. jul 2014 #14 fedt, det er god service, jeg ser på det når tiden, ellers kan jeg nok snakke med mine storesøstres kærester, så kan de hjælpe, så kan vi lave et familie project.

  • #16   20. jul 2014 Hej Jeg skal lige være sikker, mine mor har en Volvo V40, det her parrot skal ikke kodes til radioen vel, det er standard radio som sidder i, det er mere min ven har en seat altea og der sagde han at den skulle på værksted for at blive kodet til før det kunne virke.

  • #17   20. jul 2014 Ved ikke om der er iso stik på en ven men ellers skal man bare ha fat i en omformer stik så skulle der ikke være nogle problemer med det

  • #18   20. jul 2014 #17 lyder godt, min mor blev meget glad da jeg sagde til hende at vi kunne klare det, hun ville ellers i have det da mekaniker skal have 2500.kr for at installere det, lige nu har hun en 600.kr højtaler med mikrofon som sidder i forruden, men den er dårlig at tale med.

Kommentér på:
Kan man selv montere parrot

Annonce