{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man selv sætte udstødning på?
  • #1   10. okt 2018 Sagtens, men det er ikke let hvis ikke du har lift eller bukke smiley Husk aldrig at kravle under en bil på donkraft

  • #2   10. okt 2018 Du kan leje dig ind på en lift mange steder i landet.
    Så er det meget let.


  • #4   10. okt 2018 Enig kender også kun til et par stykker på hele sjælland smiley

  • #7   10. okt 2018 Ja og noget udstødningspasta

  • Mikkel M
    Mikkel M Tilmeldt:
    okt 2018

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
    #9   10. okt 2018 Kan ikke se dit link #6,
    Skal jeg så købe en lidt dyrere i stedet? vil gerne have at den ikke larmer meget selvfølgelig, da den virkelig larmer lige nu, da den slet ikke har lyddæmper for enden.
    Og hvordan skal udstødningspastaen benyttes?


  • #10   10. okt 2018 Hej
    Ja
    Mvh KP


  • Mikkel M
    Mikkel M Tilmeldt:
    okt 2018

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
    #11   10. okt 2018 Hvad skal der benyttes til at samle den?

  • w123
    w123 Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 5 Emner: 22 Svar: 294
    #13   10. okt 2018 Hvis man ikke er bange for at blive lidt beskidt er det da ok at skifte sådan en bagpotte uden at leje lift, bilen op på et par bukke eller ramper. HUSK at understøtte den mere end flere steder, jeg smider altid et par reservehjul med en træbjælke på eller lign. ind under panelerne udover ramper/bukke også sådan at den IKKE kan falde ned og mase dig, husk at du måske skal vride lidt i udstødningen for at få den gamle potte af.

  • w123
    w123 Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 5 Emner: 22 Svar: 294
    #14   10. okt 2018 rens ordentligt af på midterpotten der hvor bagpotten skal ind over røret og monter det i udstødningspasta. husk evt. manglende gummiophæng/spændebånd/monteringsdele også.

  • #15   11. okt 2018 Husk Pilsner;-)

  • #16   11. okt 2018 De der discount udstødninger, de er sjældent at pasformen er særligt god, så selv som erfaren mekaniker, kan det give en del udfordringer, først og fremmest at afmontere det gamle rør, uden at beskadige det der skal genbruges, samt det er ikke altid at overgange passer helt godt sammen.
    Enten sidder det løst så du skal fylde et halvt kilo udstødningspasta i, før det bliver tæt, eller også er det ikke til at vride på og flancen er bukket i fragten osv., og rørhalen sidder op af kofangerenm pga det er skævt.
    Så om du kan sætte den på selv er et godt spørgsmål og er ligeså svært at svare på som om du vinder i lotto smiley

    Umiddelbart så ville jeg høre hvad tilbud man ku få på arbejdet på eksempelvis autobutler og slippe for hovedpinen og at man ikke kan komme på job dagen efter, fordi lortet går i ged.


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #17   11. okt 2018 nu kender vi jo ikke dine evner inden for håndværk så umuligt at svare på men tæsk nogle videoer igennem på tuben

  • #18   11. okt 2018 Du kan godt uden bukke og donkraft hvis du er tålmodig og ikke bliver frustreret. Gjorde det på min første bil en Lancer fra 91 uden andet erfaring end at have rodet lidt med knallert. Det gad jeg ikk igen dog. Det var thansen fra kat og bagud.

  • #19   26. okt 2018 Rustfri udstødning.
    Allerede efter et par år var min ny Volvo i udu med udstødningen, den lokale mekaniker foreslog at jeg købte en Rustfri med 5 års garanti.
    Det skulle jeg aldrig have gjort, den lavede så meget spektakel, så jeg ventede kun på de fem år gik så jeg kunne få en original udstødning igen.

    Min Audi holdt i 10 år, min
    407HDI har holdt i 10 år
    min Honda er 6 år og i orden


Kommentér på:
Kan man selv sætte udstødning på?

Annonce