{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

12 volt eller ? {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har i de sidste 2 år haft samme opsætning i min bil og alt har virker lige indtil nu. Jeg har helt styr på hvordan man sætter anlæg i en bil, det eneste jeg ikke har styr på er alle de her typer af strøm.

Jeg har fået en anden forstærker, (har tjekket den fungere i andre biler) jeg kan dog ikke få den til at virke, den grønne lampe står og blinker.

Jeg tog et måleapparat og målte mig til 3,5 volt i remote også i den direkte ledning fra batteriet er der 3,5 volt i når den er tilsluttet forstærkeren. Tager jeg den fra er der 12 volt.

Men skal der ikke også være 12 volt i remote fra min headunit? - umiddelbart er der kun 3 volt, er det derfor den blinker sådan meget uretmæssigt.. Og hvis remote udgangen er brændt af, hvad gør jeg så, min radio er 2 år og 3 dage gammel, har ikke lyst til at bruge penge på en ny pt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  12 volt eller ?
  • #2   1. aug 2014 2 år og 3 dage, så er garantien udløbet. Det er lidt ligesom når mælk bliver for gammelt. Så skal det bare ud.
    Hvis der er 12 volt når du har ledningen i fri luft og 3 når den sidder på, så starter du lige med at sætte forstærkeren til en direkte + når din radio er tændt, spiller det så ved du at det hele kører som det skal og det er din radio der er brændt noget af i. Det er sikkert en lille billig ting, men derfor er det ikke sikkert det kan betale sig at lave den alligevel.


  • #3   1. aug 2014 Dårlig stel, det virker igen.

Kommentér på:
12 volt eller ?

Annonce