{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

Emil S
Emil S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Subwoofer {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg vil bygge en sub-kasse til min enhed, på denne hjemme side står hvor mange liter kassen skal være på. Er det så ligegyldigt hvor høj, bred og lang kassen er når den bare ender ud med det rigtige antal liter?
Der står nede i bunden af siden, og hvad er et (100er Bassreflexrohr ; 195mm Lang) Jeg ved godt det er et 195 mm langt bas rør men hvilken radius skal det have?

http://www.boomtownshop.de/xtcommerce/product_info.php/info/p57_SIOUX-CS2000PRO.html

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gennemgang og indregulering af fjernvarmeanlæg - kolde rum og ustabil gulvvarme 2.000 kr.
  • Hænge 3 lamper op 700 kr.
  • Lukke Veluxvindue 6 meter oppe 1.000 kr.
  • Service af Wavin gulvarme 2.000 kr.
  • Vaskemaskine/ tørre vil ikke vaske 760 kr.
  • mit Geberit væghængt toilet løber. noget indmad udskiftes 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Subwoofer
  • #1   26. aug 2014 Mon ikke de mener 100mm Ø/diameter mål? Udover det er det normalt set ligegyldigt hvordan du bygger kassen, så længe du bare husker at have plads til enheden på 1 side, og at kassen er dyb nok til den kan monteres uden at stå på bagvæggen, og helst have et par cm luft bagtil.

Samme gælder porten, har set nogle skrive enden af port-røret skal være det halve af diameteren fra en "væg" i kassen.

• Emil S
    Emil S Tilmeldt:
    aug 2014

#2   26. aug 2014 Porten er det bas røret?

• #3   26. aug 2014 jep

• Emil S
    Emil S Tilmeldt:
    aug 2014

#4   26. aug 2014 Er det ligegyldigt om basrøret/porten sidder på forsiden? Altså må den gerne side på den modsatte side af subwooferen?

• #5   26. aug 2014 Af hvad jeg har kunne forstå, og hvad forskellige fabrikanter osv gør burde det være ligemeget om det sidder på front eller i siderne. På bagsiden er ikke noget jeg er stødt på selv, så ikke sikker.

Kommentér på:
Subwoofer

Annonce