{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.487 visninger | Oprettet:

Så skulle det jo ske. {{forumTopicSubject}}

Første utilfredse / problematiske "køber".

Har her til aften haft min første sådan rigtig besværlige og utilfredse "køber" til dato.

Det tænkte jeg da lige jeg måtte dele med alle jer andre.

Da en gut for en uges tid siden ringer og spørger om jeg kan hjælpe ham med at skaffe en 2DIN radioramme til en e36 så siger jeg at jeg ikke har nogen liggende.
Da jeg bliver spurgt om jeg kan skaffe en siger jeg ja til at hjælpe manden.
Han viser mig et billede af den ramme og jeg giver ham en pris på denne inkl fragt fra Tyskland, ved afhentning hos mig.

Han ville dog først betale når han modtager rammen.
Der sagde jeg så nej, da jeg ikke ligger ud for noget som han måske ikke henter eller vil købe.
Jeg modtager så alligevel pengene med mobilepay.

Denne ramme ankommer i dag og han kommer og afhenter den. Efterfølgende har han problemer med hvordan man monterer den osv osv.

Allerede der bliver man lettere irriteret da man som sagt bare gør en "flink" person en tjeneste.

Han kommer så tilbage og jeg hjælper ham med at kigge på rammen.

Problemet er så at hans billige Eonen 2DIN anlæg lige præcis er lidt for højt så det ikke passer.
Vi prøver så andre rammer og nogle af mine anlæg som der ingen problemer er med.

Så kommer vi ud i at han vil købe en af mine anlæg og vi bliver enige om en pris. Jeg vil dog lige ha han demonstrerer at alt virker og det gør det så langt fra.
Det tændte og slukkede af sig selv samt touchen ikke virkede ret ofte.

Jeg siger så vi ikke bliver enige om en byttehandel.
Han holder fast i en byttehandel da han vil købe mit og vil så gi lidt mere, men jeg takker nej og tilbyder ham mit i ren handel.
Det afslår han og siger han kan få en anden 2DIN ramme hos Schiedmann til dobbeltpris men de har 3 forskellige og det er MIN fejl at den han bad mig købe ikke passer.

Jeg sagde han har fået præcis det han bad om. Det benægtede han og ville ikke aflevere MIT anlæg før han fik sine penge tilbage for den ramme som han holder fast i er forkert.

Jeg siger så pænt men i en irriteret tone at hvis han ikke afleverer det anlæg nu ville jeg ringe til politiet.

Det kunne jeg jo så bare gøre og så stiger jeg ud af hans bil og ville så lige tage et billede af hans nummerplade for allerede der ved jeg der bliver problemer.

Da han ser jeg prøver at tage et billede af nummerpladen i mørket kommer han farende ud og siger jeg ikke må ta billede af hans nummerplade selvom hans bil står offentligt tilgængelig for mig på gaden.

Jeg ringer så til politiet (Pinligt det skal så langt ud)
og de snakker med mig og gir mig ret i han skal aflevere tilbage hvad der er mit.
De vil så lige snakke med ham. Utroligt jeg turde gi min telefon til ham når han allerede har taget mit anlæg.

De forklarer ham at han skal aflevere hvad der er mit men han vil først ha sine penge igen.

Politiet taler så igen med mig og forklarer man kan anmelde et civilt søgsmål mod personen eller jeg prøver at finde ud af det med ham og gir ham de skide 400kr tilbage for den ramme.

Jeg bider så i det sure æble og gir pengene tilbage.
Han forklarer så jeg ikke skal kalde ham for tyv fordi han havde ikke stjålet noget fra mig. Han nægtede bare at aflevere igen.
Så ender det jo også med tyveri hvis vi ikke blev enige og han var nødt til at køre.

Til sidst siger jeg han aldrig skal komme her igen eller kontakte mig og han siger at det har han heller ikke tænkt sig da jeg er en svindler og han kunne sagtens gøre ting mod mig hvis det var. Dvs han ender med at true mig da jeg går ind i min opgang.

Nu jeg på INGEN måde en dømmende person eller racist på nogen måde da jeg gir alle en chance og behandler alle ens men manden var ikke dansk men talte 100% dansk så går ud fra man så er født og opvokset i landet.

Synes bare det gir mig en grim holdning da han er den første man har sådan en lorte oplevelse med.

Kun fordi man prøver at være flink.

Hvad synes i ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så skulle det jo ske.
  • #1   15. dec 2014 Han er bare en klovn.

    Glem episoden. Den er nu ude af verdenen og du kan hurtigere glemme den.

    Jeg har stået i samme situation som dig.

    Videre i teksten ! ?


  • #2   15. dec 2014 lidt samme oplevelse jeg har haft med den slags person du omtaler :(...

    Nogle har dog været fine nok, men syndes at der er en overvægt af "de forkerte"..

    Har dog også samme oplevelse med en dansker lige pt!... bare fordi man prøver at være flink og hjælpe manden. smiley


  • #3   15. dec 2014 Han er bare en klovn.

    Glem episoden. Den er nu ude af verdenen og du kan hurtigere glemme den.

    Jeg har stået i samme situation som dig.

    Videre i teksten ! ?


  • #4   15. dec 2014 Jeg mener at det under visse omstændigheder er alt for tydeligt at visse mennesker rent kulturelt egentlig slet ikke hører til her i landet.
    Har selv haft en lille batalje med sådan en halvabe der også mente han havde særrettigheder.


  • #5   15. dec 2014 havde lige nøjagtig flået min radio ud af hans bil inden jeg var steget ud . og så bedt ham pisse a helvede til.. og så i øvrigt bedt ham skide i havet og ta sin pis ramme og proppe skråt op..

  • #6   15. dec 2014 Så kan du glæde dig over alle de andre handler, med nogle af os andre brugere, der er gået som det skulle.. Der vil altid være et par fjolser imellem, når man laver mange handler.. Du handlede nok på den rigtige måde, men havde nok sørget for at få mit anlæg tilbage, uanset hvad han mente...

  • #7   15. dec 2014 Ja episoden skal bare glemmes men det pisser alligevel en ret meget af at han som det sidste, når man er gået, lige skal sende en trussel afsted til mig.

    Nu har jeg aldrig haft lignende episoder. Har nogen et problem med en vare de har købt, så finder vi altid ud af det.

    Jo havde en der engang købte et anlæg for sølle 300kr. Det duede så et halvt år hvorefter han kontakter mig om at han vil have sine penge igen fordi jeg havde solgt ham noget lort. Måtte forklare ham pænt at der ikke er garanti på når man handler privat og han har købt det som beset og afprøvet.
    Inderst inde tænker man dog " Du kan sutte dine fingre lige lange", men alligevel prøver man at være flink.
    Det ender dog godt og han kontakter mig heller ikke mere. Nogle skal bare lige prøve alligevel.
    Han var så Dansker og som han selv sagde skulle han bruge en billige radio da han var på kontanthjælp smiley

    Synes stadig ikke man skal dømme efter race, udseende, køn eller nationalitet. Men det er da ret øv for de næste som jeg jo desværre nok dømmer lidt på forhånd for at undgå lignende episoder.


  • #9   15. dec 2014 Nu jeg bare ikke typen der tyr til vold, men kunne da absolut mærke på både mig og ham at det kunne være endt sådan. Det synes jeg absolut ikke er fedt.
    Jeg ved jeg har temperament og kan blive grov i munden og kan mærke jeg bliver gal, men holder det dog tilbage. Andre ville nok have reageret anderledes det er jeg helt sikker på, men man vil jo også undgå flere konflikter da personen ved hvor man bor og hvilke biler man har. Man ved jo ikke hvad det næste bliver når han ender med en trussel.


  • #10   15. dec 2014 Ville også bare ha taget mit anlæg men han sad med det og ville ikke slippe det. Forklarer så pænt han bedes aflevere. Det vil han ikke. Jeg spørger derfor om han virkelig synes vi skal ringe efter politiet. Og det skulle jeg da så bare gøre.


  • #11   15. dec 2014 Så ved i vel hvordan dem der lever af det til hverdag har det..
    HØ HØ


  • #13   15. dec 2014 Thomas: Nu håber jeg da ikke det er nødvendigt at skulle tilkalde politi samt du bliver truet i din virksomhed smiley

  • #14   15. dec 2014 Leo: Ja det tænker jeg desværre også jeg vil gøre fremover, selvom det ikke er helt fair da hovedparten er som os.

  • #15   15. dec 2014 Jeg har normalt aldrig brug for politi...
    Da jeg klare den slags selv...
    Men tro mig det har været tæt på et par gange..
    Folk er frække og tror de ejer butikken !



  • Preben J
    Preben J Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 7
    #16   15. dec 2014 Den ene ting tager hurtigt den anden og så bliver det noget mudret, men udgangspunktet er du faktisk gerne vil være flink og det virker han jo ikke ligefrem klar over ser det ud til. Nogle mennesker kan være meget svære at gøre tilfredse underordnet hvad sammenhængen er, sådanne oplevelser er nok også desværre en del af det at have en forretning eller hvad du nu har.

    Lærdommen kan vel være, at der heldigvis er langt mellem den slags dumme oplevelser og du fortsætter som hidtil med en enkelt lille justering i din praksis om nødvendigt.

    Alternativt ændre du praksis og er som udgangspunkt mere mistroisk, hvilket nok heller ikke er en garanti for den slags ikke kan ske.

    At det er en nydansk person er sagen uvedkommende, men lidt mere menneskekendskab kan sagtens gavne, så du måske kan sortere nogle af den slags oplevelser fra, underordnet etnisk herkomst.



  • #18   15. dec 2014 Der desvære mange der ikke kan være flinke og ordenlige og mener at de har ret til alt.

    Har en go bekendt der selv driver virksomhed. Han opblever tit folk klage over diverse ting. Helt nye kunder der eksempelvis ikke forstå hvorfor han ikke kan sælge en vare 200kr billigere nå han i forvejen har en avance på ca 70kr. ( som der så skal betales alt muligt Skat og skidt af)

    Glem ham... De hatte han fortæller at du er en fusker er folk der deler hans væremåde og dem ønsker du i forvejen ikke som kunder

    Har da også selv blevet truet af nogle jyder som ville købe min bil. Den stod til 10000kr. De ville give 5000 og det ville jeg ikke sælge til. De mente jeg sku betale dem 1000 kr til brændstof og Bro nu de havde kørt forgæves. På nogle folk virker en skræmmende adfær desvære.


  • #19   15. dec 2014 En sjov historie til eftertanke. !

    Jeg kan huske da jeg var 16 år og jeg skulle til cykelhandleren..
    Han var sku altid en sur idiot i mine unge øjne.
    Jeg kom stille ind og spurgte til råd på dele på min cykel som jeg ikke havde købt hos ham.. da jeg havde renoveret den brugt sammen med min far.
    Cykelhandleren var altid i dårlig humør..
    Og vidste jeg ikke hvad jeg skulle bruge så kunne jeg jo bare lige tage hjem og tænke over hvad jeg egentligt kom for. ! sagde han :
    Jamen jeg skulle jo ha råd og hjælp ???? hallo ?

    Ser i det var butiksservice i gamle dage.. !

    At Spilde butiks ejerens tid.. ! Nej det måtte man ikke !
    Købe noget ja det måtte man.!

    Så ser i hvorfor vi andre er lidt sære nogen gange...

    Det nemlig ik kun dig der kommer og spørg om ting du ikke har købt i butikken.. Som muligvis ikke passer til det du gerne vil lige den dag...
    Det tjener han jo ikke noget på at stå og svare på hele dagen.

    Et godt råd til forbruger er nemlig...: Køb en løsning der virker 1 gang !
    Og spild så din egen tid.... og ikke andres på dit lortevalg ! smiley ;)

    Bilstereo er fuldstændigt det samme !

    Og nej det høre ikke med til at have en butik..
    Det høre kun med hvis du tillader dine kunder at være sådan !
    Dermed sagt sådan har man allerede fravalgt en stor kundegruppe..
    Som aligevel ville give en mavesår og død før man fylder 35 år..
    Hvorfor tror i de har 20 ansatte i el elefanten ?
    Hvem betaler for det gilde ?




  • #20   15. dec 2014 Leo: Ja det måske lidt noget andet når de vil købe bil for de har en indstilling på forhånd. Om hvordan der skal handles da de bestemmer prisen osv.
    De oplevelser har jeg haft.
    Feks at de prutter om prisen uden de har set bilen betegner jeg som total useriøst og så behøver de slet ikke komme.
    Og så der den type som siger de gerne vil købe bilen med det samme til prisen hvorefter de kommer ud og prutter om prisen, SELVOM de INGEN fejl eller mangler finder på bilen, således at der er noget at forhandle.
    Desuden bliver man ALTID skambudt på det groveste. Tror der mangler noget gensidig respekt og så noget realitetssans.


  • #21   15. dec 2014 Korrekt der mangler nemlig respekt for hinanden... og så et par hjerneceller og lidt opdragelse. !
    Den gik ik i gamle dage !


  • #22   15. dec 2014 Sådan en spasser... den radio og ramme du solgte til mig passede da heller ikke sammen, der var radioen lidt for høj... Men så tilpasser vi jo bare... Der er ingen grund til at køre indvandre stil over håndører

  • #23   15. dec 2014 Jeg har før handlet med rockere osv.
    Har solgt biler eller anlæg uden problemer.
    Kan godt være de har en hård attitude, men synes nu alligevel de var flinke.
    Tror bare de prøver at skræmme en på en "god" måde, for at de for forhandlet en bedre pris på den vare de ønsker.
    Har været så flabet og sagt at hvis de ikke betaler prisen så må de jo tage hjem igen smiley
    Der vidste de at ham den lille lort alligevel er hård at handle med og da jeg jo vidste de ville købe bilen så smed de da også bare pengene på bordet.
    Så igen. Gensidig respekt. Uanset hvilken type man nu måtte være.


  • #24   15. dec 2014 Præcis

  • #25   15. dec 2014 Ford Entusiast: Ja du købte noget rammeværk og kabler og den AVH-3200BT for kort tid siden ikk?
    Tja som sagt var det den rigtige vare jeg har solgt dig. Har dog oplevet at ikke alle 2DIN anlæg sidder lige godt.

    Håber alligevel du er tilfreds. Vil jo gerne kunne hjælpe igen og handle med folk så begge parter får en god oplevelse.


  • #26   15. dec 2014 jeg har givet en fin anmeldelse i din ris og ros klumme. og jeg er rigeligt tilfreds, jeg har evnerne til at modificere til det passer smiley Det sidder perfekt nu

  • #27   15. dec 2014 De evner har alle desværre ikke smiley
    Nogen kan ikke stikke en pind i en lort uden at ødelægge lort og pind. smiley


  • #28   15. dec 2014 Er det hassan eller ali fra ishøj du er stødt ind på? De tør ikke en skid når det kommer til stykket. smiley

  • #29   15. dec 2014 sådan er det, det er lidt det samme med alle dem her inde der vil have hjælp de lige så godt kunne have spurgt Google om... smiley

  • #30   15. dec 2014 Haha nej nej det er hverken en Hassan eller Ali

  • #31   15. dec 2014 Ja havde han bare kigget på youtube kunne han se hvad der skulle til. Delen fejler intet men nu kan han købe samme ramme til dobbelt pris hos Schmiedmann så ved han den passer. Aha

  • #32   15. dec 2014 Når kunne være noget de kunne finde på haha

  • #33   15. dec 2014 Kender flere og har selv oplevet dem komme med trusler om at hvis tingene ikke er i orden, så kommer de igen.
    En kom igen med en Primera der ikke kunne gå i 5 gear, og jeg havde 2 gange spurgt om ikke de skulle på motorvej, ikke nødvendigt, men 5 dage senere ringede han at der lige var noget jeg skulle lave, så de kom 2 mand, jeg viste ham i kontrakten hvad han havde skrevet under på, han fattede det ikke, men makkeren der i mod, han kunne forklare ham hvad der stod, 1 stk skrotbil, afprøvet og beset, hurra for FDM kontrakter, så han kørte igen og fik den lavet for et par tusinde, ved en bosnisk mekaniker. smiley


  • #34   16. dec 2014 Jeg har ihvertfald lært, at det er de mennesker man er mest flink overfor, der tager røven på en.
    Havde en iraner, der fik lavet noget - det skulle laves billigt og det blev det - og så da han kom, brugte han timer af min tid på at forhandle ekstra rabat.
    Næste gang havde jeg så lagt lidt ekstra på, så jeg kunne give rabat og han betalte glad og tilfreds uden videre - nu havde han jo fået rabat.


  • #35   16. dec 2014 Der var ikke blevet en næste gang hos mig.
    Det er slut med at være hjælpsom for den slags individer.



  • #36   16. dec 2014 #35 - kan ikke helt huske det men, måske fik jeg alligevel også det ekstra i 2. omgang, jeg havde givet i rabat første gang - så hvem ler sidst.

  • #37   16. dec 2014 Man må kende sine lus på gangen, siger ordsproget jo.

  • #38   16. dec 2014 Det burde være umuligt at være utilfreds med handler med dig Rune ! Du yder sgu så god service og man får altid som beskrevet !

  • #39   16. dec 2014 Sjovt så mange der ikke handler med "pekerkere" er sgu aldrig blevet afvist, og har lavet et par hundrede handler af alle slags gennem tiden, når man først står med pengene i hånden så er det nu alligevel de færreste der siger nej.

    Jeg har også handlet med dig Rune, for et par år siden hvor vi byttede med min defekte JVS touch HU, og jeg fik en anden af dig mod nogle penge oveni, hvis du husker det ? Det forløb da smertefrit, så jeg håber ikke at den ene oplevelse ødelægger dit gode købmandsskab smiley


  • #40   16. dec 2014 hvor svært kunne det være for køber at ændre en smule på rammen (skære lidt af i top eller bund så hullet blev større) og (hvis den ikke passer) tilpasse det der metal som radioen skal klikke ind i?

  • #41   16. dec 2014 Mirza: nu kunne man slet ikke sammenligne dig med ham.
    Jeg vidste bare på forhånd jeg fik bøvl med ham men gav ham alligevel en chance.
    Skulle ha holdt mig fra det for jeg vidste det bare smiley


  • #42   16. dec 2014 Den radio han ville sætte i fandt han jo ud af ikke virkede ordentligt så han opgav nok projektet og fortrød. Derfor skulle den tørres af på mig. Det sjove er at han sendte mig et billede af den ramme jeg skulle skaffe og som jeg så skaffede og alligevel siger han den er forkert. Gir jo ingen mening.

  • #43   16. dec 2014 Rune.. Ja det gælder om at lære at sortere fra i det tidlige forhandlingsstadie når folk begynder at kræve for meget... Man skal sgu ikke spilde sin tid smiley

  • #45   16. dec 2014 Tjah hvis vi skal i gang med at beskrive stereotyper så kan man argumentere for at etniske danskere næsten ALDRIG har penge med første gang de skal ud og kigge på en bil, de skal lige tænke sig om endnu en gang, og så spørger de om de må betale med check og lignende smiley

  • #47   16. dec 2014 Der kan man bare se, vi har hver især forskellige erfaringer..

  • #49   18. dec 2014 Det er vel irrelevant hvordan man betaler

  • #50   18. dec 2014 det ærgeligt at en idiot ødelægger det for alle andre sån er det
    jeg står 100 % ved din side.. dig gad jeg i hvertfald godt handle med.. God kunde service og cool at du tager det så roligt...

    thumbs up her fra smiley


  • #51   18. dec 2014 Tommy A, så kan man vente en arbejdsdag før pengene tikker ind hvis man ikke har samme bank..

  • #53   18. dec 2014 Jeg har godt hørt at det ville blive ændret men det har man i hvert fald ikke kunne for indtil bare et halvt år siden..

    Fortrækker nu alligevel kolde kontanter, men jeg er lidt gammeldags på det punkt smiley


  • #54   18. dec 2014 Det er ikke trådt i kraft endnu med at pengene skal modtages samme dag uanset hvilken bank man har. Jeg handler meget hvor købere viser kvitteringen på pengene er overført men alligevel er de der først næste dag. Og er det en med Nordea kommer de ofte først næste dag efter middagstid, så det har slet ikke ændret sig endnu.

  • #55   18. dec 2014 Tænkte det nok

  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

    Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 877
    #56   18. dec 2014 Var det en perker?

  • #57   18. dec 2014 Du kan bare bruge PayPal - så er pengene der straks.

  • #58   18. dec 2014 Du får straks en kvittering, men pengene er der ikke straks på kontoen så vidt jeg kan huske ??

  • #59   18. dec 2014 Ja men paypal er ikke gratis. Så enten skal køber betale omkostningerne eller også kommer sælger til det. Hvis køber så er utilfreds med sit køb kan han oprette sådan en klage sag og så bliver dine penge "reserveret". Ikke fedt hvis man har solgt en bil til 100000kr og har købt en anden for pengene. Sådan en sag kan køre i op til 2 måneder og det kan ende med at paypal vurderer at handlen skal gå tilbage. Det er no go

  • #60   18. dec 2014 Paypal er sikkert fint til handel på nettet, men mand til mand skal det ikke bruges.

  • #62   18. dec 2014 # 61 Bankoverførsel til udlandet koster ihvertfald ikke kun kr. 2 - 5,- og virkelig kassen, hvis det skal være en straks overførsel.

  • #63   18. dec 2014 Alm bankoverførsel fra dag til dag koster hos Danske Bank 20kr.
    Skal man sende en expres overførsel samme dag skal det gøres inden kl 11 eller 12 og så koster det over 300kr så vidt jeg husker


  • #64   18. dec 2014 Jeg er osse totalt færdig med at handle med aber. Nummeret bliver gennem googlet, og jeg spørger efter folks navn hvis jeg er i tvivl...

    Jeg har netop osse haft for mange oplevelser til at jeg magter at sloges med dem. De fatter kun noget, når det er til deres egen fordel!

    Om de har penge med eller ej er jeg ligeglad med...Hellere en dansker der kommer 2 gange!

    Jeg handler kun med danskere, tyskere, svenskere, Holændere o.s.v... Alt fra Østeuropa eller Mellemøsten eller noget i den stil... Glem det.

    Om det er racistisk ved jeg ikke.


  • #65   3. feb 2015 Jeg handler heller ikke med dem mere. Jeg solgte en DLS Nobelium 12 tror jeg den hed, den havde en lille skade men ikke noget der betød noget og satte prisen derefter. Den var i pænt kabinet osv, havde sat den til 1000 kr, kl lort om natten om natten kommer en flok udlændinge op og banker på døren og vil købe den for 300 kr, jeg smækkede døren i og ringede til strømerne. Det var så åbenbart DBA der lagde min adresse op med annoncen. den fik jeg hurtigt lavet om, så nu hedder den abc gade 888, held og lykke med at finde den!

  • #66   3. feb 2015 Rune C, handler du bare som privatperson eller er du selvstændig ?


  • #67   3. feb 2015 Hehe det sgu noget mærkeligt noget at gøre. Forstår slet ikke at nogle tror de kan komme og handle efter midnat. Oplever til tider at man bliver ringet op flere gange efter midnat, af en desperat køber. Forstår ikke man ikke har fornuft nok til at sige til sig selv at nu er kl mange så jeg ringer først i morgen formiddag.

    Ja jeg handler som privat


  • #68   3. feb 2015 Folk kan sgu da bare slukke deres mobil, så er der ingen som ringer.

  • #69   3. feb 2015 Der er nogle der har vagttelefon som også er fri telefonen (som også bruges privat)

  • #70   3. feb 2015 Rune C
    Der er sku ingen fejl i din handling, du har gjort et stykke arbejde privat, og hjulpet en person der IKKE værdsætter din kompetence.

    Jeg har osse handlet med dig, og helt klart smertefrit, og så sent som i forrige uge spurgt efter noget udstyr..

    I min optik, skal man veje sine købere, og ikke skære dem allesammen over en kam, men derimod lige se det an.. og lugter det af problemer, ja så har du nu erfaringen til at kunne vurdere situationen.. det er da en positiv ting du har erhvervet ud fra en negativ situation... WIN WIN.. smiley


  • #71   3. feb 2015 Slukke sin mobil om natten?? Hvad fanden snakker du om?? Det er sgu da ganske almindeligt PLI at man ved hvornår man ringer...

    Personligt ville jeg aldrig ringe til nogen efter kl 21.00.

    Jeg har selv oplevet det, og jeg har en gammel telefon med taletidskort som jeg bruger til annoncer... Jeg gider ikke det pis. Så bliver man heller ikke chikaneret efterfølgende fordi en køber tror han er elvis og har ret til det hele. Så kan man bare slukke pisset når man ikke har flere annoncer, og man kan slukke den om natten, eller stille om til en luder alt efter hvad man har lyst til.


  • #72   3. feb 2015 Jeg brugte på et tidspunkt at slukke om natten og bruge TÆND funktionen, så varede strømmen længere, men det er jo ikke muligt i dag, der skal lades en gang i døgnet. Men ringer heller ikke efter 21

Kommentér på:
Så skulle det jo ske.

Annonce