{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Så skulle det åbenbart ske for mig {{forumTopicSubject}}

Det 1 klip bliv lige erhvervet, havde det for pokker bare været i min egen, men istedet blev det i konens 1,1´er Pug 106 MK1, den fik lige lidt blæs på derudaf på motorvejen, hvilket iflg hans måling vil sige 146,8 km/t.

Ikke så meget at gøre ved, sådan er det jo bare, og må jo bare se frem til den bøde der nu engang dukker op.

Nogen der på det seneste har fået et klip i kortet ??
Tror ikke på jeg er den eneste herinde fra med et klip ;o)

Kom frit frem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så skulle det åbenbart ske for mig
  • #1   25. jul 2008 Det er ikke så længe jeg fik mit med 109 Km/t i en 70 zone.. Tough Luck

  • #2   25. jul 2008 kan en Pug 106 køre så stærkt?

  • #3   25. jul 2008 Martin D
    Du er ikke den eneste der er målløs *Gg* ;o)


  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.643
    #4   25. jul 2008 har ingen klip fået smiley

    de har stoppet mig EN gang i taxa'en men de nåede ikke at måle mig så sendte mig bare videre med en reminder hehe



  • Diboth
    Diboth Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 758
    #5   25. jul 2008 det må har været i medvind smiley

  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.643
    #6   25. jul 2008 Blue

    du sku ha nægtet det, bare ha sagt til ham "se dog på bilen menneske !!!! og du påstår jeg var over 140 ???"


  • #7   25. jul 2008 Jeg fik mit sidste Apr 07 det var 3 klip på en gange plus en betinge fra kendelse af mit kort. hade blæst min kadett af med 145kmh hvor jeg måtte køre 80 smiley men fik det da igen efter 3 mdr he he så nu har jeg en prøve tid på 3 år

  • #8   25. jul 2008 haha, mirakler sker. men ellers sur sjov med kortet.

  • #9   25. jul 2008 Dibot H
    Den lille satan kan rent faktisk spæne fandens stærkt, i forhold til sin størrelse (motormæssigt primært).
    Over broen, fuldstændig vindstille hvor det gik lidt nedad, løb den klokken ud, hvilket er 180 km/t *Gg*


  • Diboth
    Diboth Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 758
    #10   25. jul 2008 BluezCat-DK *

    med sidespejlene slået ind og du har været på tom mave hehe


  • #11   25. jul 2008 fik for en lille måneds tid siden, 105 i 80 zone, havde jeg bare kørt 103 var det bare blevet en bøde smiley

  • #12   25. jul 2008 Daniel J
    Ser frem til næste år, så har jeg et klip mere at gøre godt med, istedet for mine nuværende to (må så pt kun være ét :o( )


  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.643
    #13   25. jul 2008 Blue

    hehe så er vi sikre på du køre ordenligt det næste halve år ? smiley


  • #14   25. jul 2008 Hold kæft, det var da noget af en fejlvisning.. Sådan en 1100 kan sku ikke køre mere end 115, måske 120 hvis det går ned af smiley

    Men heldigt nok du ikke kørte 14km/t hurtigere..


  • #15   25. jul 2008 tja fik et igår.
    117 på en øde landevej der bare går ligeud 7 km, så et lille sving og så bare ligeud igen.

    Da jeg blev stoppet havde de stået der i 1 time. og uddelt 15 klip.

    Hører jeg ordet pengemaskine?
    Ikke fordi jeg er bitter eller noget, men kunne nemt se andre strækninger hvor det ville hjælpe mere, end lige der.
    Det sjoveste er at da jeg kommer hjem og læser tilkendegivelsen så får jeg åbenbart først bøden 20 minutter efter jeg er kommet hjem. Han havde skrevet forkert tid på den. Blev stoppet 17.45 og han skrev 18.45, pyt alle kan lave fejl.
    Har lavet overtrædelsen og betaler også bøden.


  • #16   25. jul 2008 heh.. min gamle citroen ax 1.1 (samme motor som 106'eren) kunne ifølge gps'en køre 152km/t ned ad bakke og i medvind smiley

  • #17   25. jul 2008 Du skulle have grinet ad ham og sagt han måtte mene det for sjov.

    Kristian - 15 klip på en time lyder ikke om en pengemaskine, men nærmere som en rigtig god grund til at de står der. Det er jo logisk hvis folk kører så sindssygt.

    Fik et klip sidste år i min fars V6'er. 78 km't gennem pårup. Så var min far så venlig at ringe og sige han havde fået et flot billede af mig med posten, og om hans bil havde det godt.

    Så kunne jeg jo lære det.


  • #18   25. jul 2008 Ingen klip, men fik en bøde for 14 dage siden, kørte 61 i en 50 zone...

  • #19   25. jul 2008 Føler mig som et helt dydsmønster, når jeg sidder og læser det her. Har haft kørekort i 6 år, og er aldrig blevet stoppet eller har fået en bødet. Og kører stort set hver dag.
    7-9-13 og bank under bordet.


  • #20   25. jul 2008 har haft kortet lidt over 1 år, er blevet stoppet 14 gange alt i alt, kun en af gangene var brgrundet...

  • #21   25. jul 2008 7 9 13 heller ingen klip til mig smiley

    Brian det sgu da klart du bliver stoppet hele tiden, du kører jo altid rødent..


  • #22   25. jul 2008 er aldrig blevet stoppet for " at køre rødent " så det kan ikke rigtig være det.... og kunne ikke forstille mig din fod ikke også er lidt tung inde i byen, med den bil.

  • #23   25. jul 2008 Ja måske lyder det ikke som en pengemaskine. men en strækning hvor der generelt er meget plads, med en dejlig bred vej. Har da også tit kørt stærkere på strækningen, men heldigvis ikke hurtigere denne gang. Synes bare der er mange veje her hvor jeg bor hvor de ville kunne fange mange flere der kører for stærkt. Og hvor det ville være mere begrundet at de stod.

    Ja folk kører stærkt på strækningen, og næsten alle der kørte der fik en bøde, mens jeg holdte, og ventede på at han skulle skrive min færdig, blev der kun sluppet 3 forbi. Men til gengæld holdte der en 5-6 stykker bag ved mig som også ventede på deres bøder.
    Betjenten havde ikke engang tid til at tjekke bilerne også, så mange røg der i fælden.

    Hvor mine forældre bor, ville jeg hellere se at de stod og tjekkede fart. De bor på en vej hvor jeg nok vil skyde på at cirka 15 % overholder hastighedsgrænserne og det er lige ved en by hvor max hastighed er 70. Alligevel hører man tit biler komme forbi, med rpm lige før begrænseren, og så skifter lige ved deres hus. Har prøvet at teste hvad fart man kan nå inden deres hus, og selv min gamle sløve Bmw diesel nåede på den forkerte side af 160.


Kommentér på:
Så skulle det åbenbart ske for mig

Annonce