{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Android anlæg til E46 {{forumTopicSubject}}

Overvejer stærkt at købe et Android anlæg til min E46.

Har tidligere haft Dynavin og Eonon anlæg, hvilket begge var udmærkede begge med hver sine fordele og ulemper

Nogen der har fået købt eller testet en af de mange forskellige Android anlæg som kan købes på Ebay til omkring de 3000,-, blandt andet Eonons egen GA5150 eller andre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Android anlæg til E46
  • #1   26. jan 2015 Jeg valgte Dynavin N6, som er sidste nye model. Det er virkeligt velfungerende og lækkert i design af menuerne. Det blev til en Windows platform, da jeg flere steder på nettet kunne læse at man kun skulle vælge Android hvis man var nørd og indstillet på temmelig meget opsætning for at få det til at virke ordentligt (primært navi).

• #2   26. jan 2015 Der er da ikke noget og sætte op til navigation, det er da bare tænde Google maps, ganske som på din smart phone.

• #3   26. jan 2015 #1 går vel ud fra at det er ligesom på smartphone og tablets forskellige tilpasninger osv. Flere muligheder gøre det kun bedre smiley

#2 tænker det samme

• #4   26. jan 2015 K-FINN: Det er muligt, jeg gør bare opmærksom på at det i flere tester er beskrevet som kompliceret .... (når det er på Dynavin N6 Android)

Kommentér på:
Android anlæg til E46

Annonce