{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

Leon '12 højtalere {{forumTopicSubject}}

Hej BG'er.

Først og fremmest vil jeg lige sige at jeg HAR været i forum og læse om emnet, men jeg er ikke blevet helt klog på det endnu...

Jeg har en Seat Leon 1P årg 12, hvor jeg mildest talt ikke er særligt imponeret over højtalerne. Min tanke var at skifte dem ud med nogle Pioneer/Gladen eller andre.
Jeg kan forstå at der skal bruges en adapterring. Er det fordi de originale højtalere har en mærkelig diameter, eller er det pga ny og større magnet?

Kan man ikke få nogle højtalere der er plug'n'play? Så diskanten har den rette størrelse og det originale stik på højtalerne bliver bevaret. Det eneste jeg jo så skal bruge er bare en adapter ring. Sådan at jeg ikke skal klippe alt for meget i sådan en fin ny bil smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leon '12 højtalere
  • #2   26. jun 2015 Lyddæmpning har jeg liggende fra sidste projekt, så det ryger også i ved samme lejlighed.
    Forstærker har jeg også liggende... Vel og mærke en super god en (Genesis Profile Five), jeg kan bare ikke finde ud af hvor fa'en jeg skal gøre af den... Jeg nægter simpelthen at have den til at ligge og rode rundt i bunden af mit bagagerum smiley

    Ja, de originale højtalere er "fast monteret" på den originale adapter og dørsiden er nu ikke helt så slem, skruerne sidder bare nogle virkelig latterlige steder!

    Hvad med diskanten på de Focal? passer de lige ind for den originale diskant?


Kommentér på:
Leon '12 højtalere

Annonce