{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
241 visninger | Oprettet:

Hjælp til anlæg. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens...

Jeg har netop købt en golf 3 men da der intet anlæg er i så skal jeg ud og investere i sådan et...

Jeg vil høre om hvad i ville foreslå så er "nødvendigt" i bilen. Bas, forstærker, sub osv. ?

Det skal være til en fornuftig pris da jeg hellere vil bruge penge på det styling end anlæg.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til anlæg.
  • #1   13. jun 2006 personligt har jeg bare investeret i højtalere for/bag, ny HU, og så har jeg lige bestilt en sub jeg går ig venter på.... Og det spiller sq fint nok til mit behov i hvert fald smiley

Blir dog rart med en smule mere dybde når jeg får sub'en.. (som har indbygget forstærker)

//J

• #2   13. jun 2006 enig bdog.. virker som om nogle herinde køber mere for at imponere istedet for at tænke på deres eget behov...

//J

• #3   13. jun 2006 En fornuftig radio et komposæt til fronten en forstærker og en bas så er du nået meget langt. Jeg kan sagtens komme med en masse forslag, men i sidste ende er det jo dine ører der beslutter hvad du kan lide. Mit råd er derfor...kør forbi nogle forhandlere og lyt til lidt forskelligt, når vi snakker bilstereo så lad for guds skyld være med at købe noget du ikke har hørt spille

Manny
    Team Phanatic

• #4   13. jun 2006 En god headunit og 4 højttalere kan sagtens spille godt, og det er da til at få rimeligt billigt.
    Men jeg ville nok også foretrække f.eks, en HU, komponentsæt for, 6x9 bag, en god forstærker, og en 10" - 12" sub.

• #5   13. jun 2006 Ja så er man meget godt dækket ind Men igen hvad er ens behov og det med mærker det er en smagssag så det eneste der holder er ud og høre de forskellige mærker

Kommentér på:
Hjælp til anlæg.

Annonce