{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

HJÆLP til anlæg {{forumTopicSubject}}

Hej BG
Jeg har indsent et par Vibe forstærkere lige nu.

Min forhandler fortæller mig at han mener at forstærkeren får for lidt strøm og derfor går de i stykker

Den går i "proteckted" og vil ikke gå ud af det igen.

Kan en forstærker godt få for lidt strøm så den gå i stykker
Burde den ikke bare at spille lavere?
Mvh Trampertossen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP til anlæg
  • #1   14. maj 2016 Medmindre dit batteri er så svagt at det ikke kan starte bilen, er det ikke fejlen.

    Hvis en forstærker mangler power, forvrænger den - og når den har gjort det længe nok, hopper den i protect mode.

    Hvor tykke og hvor lange kabler har du sat på den?


  • #2   15. maj 2016 Jeg har fra batteriet en 50 kvatrat kabel på maks 3 meter, så går den i en fordeler boks som så går ud i 25 kvatrat som er ca. 60-70 cm lange og så det er en 25'er til hver forstærker.

    Lyden lyder godt nok og der har ikke været moget i et halvt år men så skete det med den ene og nu igen med den anden..


  • #4   15. maj 2016 Så lader jeg være med at spørge dig, for begge mine Audison har manglet power mindst 50 gange som følge af et løst kabel - og de spiller stadig fjong lækkert her 12 år senere... smiley

  • #5   15. maj 2016 Mange iser digitale forstærkere brænder at hvis de ikke får strøm nok. Det er ikke alle forstærker der er designet så de går i portekt tidlig nok.
    har hørt om forstærkere der ikke kan holde til at komme under 11.5 v så det kan nemt være grunden


  • #6   15. maj 2016 Jeg har personligt aldrig oplevet forstærkere der er brændt sammen af "for lidt strøm". Har oplevet mange andre mærkelige fænomener, men den med "for lidt strøm" har jeg stadigvæk til gode...

  • #7   15. maj 2016 Hvis du spørger folk der køre db drag i den lidt tungere ende så er der mange der har været ude for det

Kommentér på:
HJÆLP til anlæg

Annonce