{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

nye højtalere saab 900 {{forumTopicSubject}}

Hejsa gutter. Så fik jeg købt mig en gammelt svin af en saabsaab 90> fra 1998. Jeg vil dog gerne have skiftet højtalerne i den, da de orginale ikke er specielt prangende at høre på.

Jeg gider ikke ofre det helt vilde da bilen ikke står mig i specielt meget.

jeg tænker at finde nogle der enten passer i hullerne i dem oppe ved instrumentbordet og dem i dørsider for og bag. Hvad skal jeg gå efter til nogenlunde billige penge som ikke bare er en omgang shit uden lige. Og forhandler links er også mere end velkomne.
Vil en lille forstærker gær en stor forskel for mig?
For tænker at skifte den blaupunkt ud der sidder i den nu med en billig thansen der kan tage usb,sd, og bluetooth, men gætter på den nok langtfra levere de 4x40w.

Tak for hjælpen på forhånd
søren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nye højtalere saab 900
  • #1   22. nov 2015 Jeg købte en Pioneer i Harald Skrald til under 500,- den har ikke Cd, men USB og Aux, samt den er kopatibel med min iPhone..
    http://www.harald-nyborg.dk/p11124/pioneer-autoradio-mvh-180ub

og højtalere har jeg købt brugt, samt brugt originale ledninger.. smiley

Samlet onkring 1200,- for komplet anlæg.. (dog havde jeg sub og forstærkeren til subben i forvejen)

• #2   22. nov 2015 Tak den var faktisk et ganske lækkert bud. Stoler en del mere på pioneer end xzound.
    Har desværre intet til at ligge selv mere, så skal ud og have alt igen. Tænker dog at undvære sub i starten, og kun nøjes med en forstærker og højtaler samt headunit.

• #3   22. nov 2015 Jeg har ikke forstærker på højtalerne, de kører direkte igennem radioens højtalerudgange..

De højtalere jeg har købt har jeg bla fundet i markedet her på siden, og på dba.. smiley
    Folk kan presses langt ned i pris, fordi der ikke er bud om brugt anlæg i stor grad..

• #4   22. nov 2015 Uanset hvilken radio man køber så leverer den ikke det den lover... du får aldrig 4x50 watt ud af din radio... Du får 4x15-18 watt ... Og ikke mere end det...

Udmærket forslag med den pioneer radio...

Man kan få mange gode højttalere til billige penge... også fra ny af hvis man bare gider lige at kigge i lidt flere butikker end 1... Der findes desværre også meget lort i den billige prisklasse, så man skal se sig godt for...

• #5   22. nov 2015 cody også sådan lidt jeg tæ nkte, derfor en forstærker til at drive front og baghøjtalere for at få en lidt renere lyd når der spilles halvhøjt.
    Hvad vil du anbefale af mærker at gå efter og hvad skal jeg holde mig fra?
    Synes tit jeg høre om carsound.dk hvad er der ellers af spillere på det danske auto hifi marked?

• #6   22. nov 2015 Der er jo mange forhandlere i Danmark...
    Carsound er selvfølgelig 1 af dem... Hilmars-Audio.dk Er endnu en... TL-Costoms i Jylland, Au2sound.dk ved næstved, Soundplanet.dk ved Slagelse (Ja det er min egen) ATS i Kalundborg, Dansk Autohifi i Køge, Astina.dk I Grindsted, Au2tek.dk i Middelfart.

Ja der er flere og jeg kan ærlig talt ikke huske dem alle...

• #7   22. nov 2015 cody selvfølgelig ikke, tænkte bare på nogle pålidelige shops hvor man ikke bliver taget i røven. Men vil checke dem ud du nævner tak for hjælpen indtil videre.

• #8   22. nov 2015 Altså jeg kan personligt anbefale flere af dem... Specielt Soundplanet... smiley smiley Men alle dem jeg har nævnt er yderst kompetente og folkene bag er nogle jeg selv kender eller har købt hos tidligere...

• #9   23. nov 2015 Nu du er fra Midt/vestjylland, synes jeg du skal tage kontakt til TL Costoms... mener han ligger i samme område... (kan ærlig talt ikke huske det)

• #10   23. nov 2015 Jeg er fra Silkeborg hvis det er smiley

Kommentér på:
nye højtalere saab 900

Annonce