{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.250 visninger | Oprettet:

Nicklas V
Nicklas V
Tilmeldt:
25. jan 2016
Følger: 11 Emner: 3 Svar: 1

HJÆLP TIL ANLÆG! {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri.:)

Jeg har købt mig en Peugeot 206, som jeg så vil sætte mit anlæg i, fra min tidligere bil. Jeg fik min far til at hjælpe med det, da han virkelig har styr på sådan noget.:-)
Vi har sat en Pioneer radio, 2 X JBL 4" højtalere, 2 X Pioneer 6x9, 4 kanals magnat forstærker, xsound condensator og 12" JBL bas.:)
Der ført nye ledninger i det meste af det, men da vi var færdige og alt var koblet til skrattede alle 4 højtalere, men bassen gik rent i igennem og vi har prøvet og gå alt efter, men vi kan overhovedet ikke finde fejlen.:-(((

Nogen der ved hvad der kan være galt, eller har en god ide??
HJÆLP HJÆLP HJÆLP!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP TIL ANLÆG!
  • #1   25. jan 2016 hvordan skrattede det for de gange jeg har monteret anlæg hvor de kom lam fra højtalerne viste det sig at være generator støj

  • #2   25. jan 2016 JBL 4" højttalere???? En 206'er kører sgu da med 6,5" foran... hvor faen har i placeret de 4" enheder henne?


  • #3   26. jan 2016 Kører bassen på sin egen forstærker??

    Hvis ja -
    Prøv at lade HU'en, eller endnu bedre, en anden forstærker trække din 4" og 6x9"...
    Hvis nej -
    Prøv at bytte om på tilslutningerne

    Uden at sidde med problemet foran mig, KAN skrattelyde (overstyring) ved lav volumen skyldes at dine kondensatorer er døde på sekundærsiden i forstærkerens strømforsyning. Uden dem kan forstærkeren nemlig slet ikke trække strøm

    Giv det et check og meld tilbage smiley


  • Nicklas V
    Nicklas V Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 11 Emner: 3 Svar: 1
    #4   27. jan 2016 Hej alle 3.:-)
    Vi har fundet ud af det, der var overgang i højtalerne så det er blevet fikset.:-)
    Men tak for svarene.:-)


  • #5   27. jan 2016 Super! Godt du fandt en løsning smiley

Kommentér på:
HJÆLP TIL ANLÆG!

Annonce