1.114 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Kan radio slukke"
Radio vil ikke slukke
Hej :D Jeg har lige købt en Peugeot 307 griffe, og til den har jeg købt et pioneer SPH-DA120 anlæg som jeg gerne vil have i, problemet er at når vi sætter den til og tager nøglen ud så slukker radioe...
Hej :D Jeg har lige købt en Peugeot 307 griffe, og til den har jeg købt et pioneer SPH-DA120 anlæg som jeg gerne vil have i, problemet er at når vi sætter den til og tager nøglen ud så slukker radioe...
Skrevet af: NikitaFrederikke - 9. mar 2015
Radio vil ikke slukke!
Halløj derude Er lige ved at installere en Parrot Asteroid Smart i en Aygo 2013 - problemet er, at radioen ikke vil slukke når tændingen slukkes. Jeg har selvfølgelig prøvet at bytte rundt på de to ...
Halløj derude Er lige ved at installere en Parrot Asteroid Smart i en Aygo 2013 - problemet er, at radioen ikke vil slukke når tændingen slukkes. Jeg har selvfølgelig prøvet at bytte rundt på de to ...
Skrevet af: Polo4life - 4. maj 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
For hvis det er eftermonteret, så har de nok glemt at sætte en ledning korrekt
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Biler: 4 Emner: 58 Svar: 203
Er udmærket klar over der er en instruktions bog og tro mig den var kigget igennem før jeg skrev!
Vi kunne kun få den til at slukke selv efter 20 min. Kunne ikke finde en indstilling, hvor den slukker efter man tager nøglen ud. Ja kunne self. også bare ringe til forhandleren, men de har ikke åben kl 19 om aftenen. Derfor jeg så pænt spurgte herinde..
Kan radio slukke selv i Fiat 500