{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.249 visninger | Oprettet:

Opel vectra c "display safe" {{forumTopicSubject}}

Hej

I min Opel Vectra C 2007 har jeg byttet radio fra den originale cd30 mp3, til en anden cd30 mp3 radio men med aux indgang. Radioen spiller, men displayet viser "display safe".
Opel(Andersen &Martini) skal have 2000 kr for at løse problemet. Det er mange penge bare for at få aux. Er der nogen der kan hjælpe/har en løsning?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opel vectra c "display safe"
  • #1   19. aug 2016 Det var da billigt klaret....

De skal jo lede efter koden til den radio, som du har monteret, for at kunne deaktivere tyverisikringen, for så bagefter kode den til din bil.

Viden og udstyr skal betales...

(Dengang jeg skulle ville Opel ikke gøre det, så der måtte begge til Belgien, betalte 1700 plus Porto frem og tilbage.

• #2   20. aug 2016 Du skal bruge radioens kode smiley Hvis ikke skal der en Tech2 på. Jeg fik både kodet radio om til AUX og sat stik og det hele i for 700 hos Opel, så 2000 for en kodning alene lyder i mine ører meget dyrt.

Mange af de radioer der er til salg brugt mangler koderne, derfor er de billige.

• #3   20. aug 2016 Philip -> kom de så med den pris inden du har fortalt dem om det hele var med ;-), for hvis man bare vil ahve det omkodet på eksisterende del, skal de ikke ud og lede mv...

og tech2 kan ikke fjerne tyverisikringen, hvis de ikke har koden, så de skal finde den først.. så syntes jeg altså ikke det lyder ude i hampen.

• #4   20. aug 2016 Jeg gav 700 for at få den kodet, og med ny kopholder og ledningsnet smiley

Opel i Middelfart fandt koden til en uoriginal radio for mig i Tis2Web smiley

Kommentér på:
Opel vectra c "display safe"

Annonce