Højtalere og anlæg {{forumTopicSubject}}
Hej med jer
Er der nogen herinde der kan fortælle mig hvilket mærke der er en fordel at kigge efter når man skal ud og købe højtalere og anlæg? Jeg er HELT blank på det område.. Det skal passe til en peugpeugeot 206+ fra 2010. Det behøver ikke at ligge i den helt dyre ende (SU'en skal lige kunne følge med) Men det skal lyde ordentligt, om det så er almindelig radio kanal man hører, eller om det er når ens lillebror vælger at fyre op for infected mushroom
Håber i kan hjælpe..
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 112 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.587
Købe sådan et sæt her f.eks.: http://www.ice-shop.dk/bilstereo-pakkelosning-gz-17.html
Spiller ganske ok til prisen
okt 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 112 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.587
Hvis Radioen ikke er noget specielt i den ville jeg også skifte den (personligt ville jeg vælge Pioneer)
okt 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 123 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.347
Det er meget fint at spørge herinde... men Chancen for at du kommer til at tro på noget som er rent vrøvl fordi vedkommende der skrev det virkede klog er ret stor desværre... Der florerer meget vrøvl omkring bilstereo herinde...
Jeg vil ikke komme ind på hvilket mærke der er bedst da det vil virke forkert og det reelt set er meget individuelt hvad vi hver især synes er godt...
en 206 har plads til 6.5" foran så dine valgmuligheder er mange... Et rigtig godt sæt højttalere behøver slet ikke koste ret meget... Men Pas på med bare at gå efter det som flest folk lige kender... det er sjældent det bedste...
jun 2013
Følger: 4 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 25 Svar: 501
For så at modsige mig selv i løbet af samme post ville jeg gøre dig opmærksom på at jeg synes rigtig udemærket om Hertz og Rainbow
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 123 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.347
personligt finder jeg Hertz og Rainbow kamp kedelige at lytte til... Så igen ja... lyd er subjektivt...
Og dog... Faktisk kan alle blive enige om hvad der lyder elendigt, hvis bare man lytter til lidt mere end hvad der end er billigt i discountbutikkerne...
Højtalere og anlæg