{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Line E
Line E
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Højtalere og anlæg {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley
Er der nogen herinde der kan fortælle mig hvilket mærke der er en fordel at kigge efter når man skal ud og købe højtalere og anlæg? Jeg er HELT blank på det område.. Det skal passe til en peugpeugeot 206+ fra 2010. Det behøver ikke at ligge i den helt dyre ende (SU'en skal lige kunne følge med) Men det skal lyde ordentligt, om det så er almindelig radio kanal man hører, eller om det er når ens lillebror vælger at fyre op for infected mushroom smiley Håber i kan hjælpe..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Højtalere og anlæg
  • #1   9. mar 2017 Til de små penge ville jeg tage et kig på Ground Zero smiley

Købe sådan et sæt her f.eks.: http://www.ice-shop.dk/bilstereo-pakkelosning-gz-17.html

Spiller ganske ok til prisen smiley

• Line E
    Line E Tilmeldt:
    okt 2009

#3   9. mar 2017 Jeg har ikke nogen, det er derfor jeg både spørg til anlæg og højtalere.. Med hensyn til det med bagsæderne kan jeg ikke svare på det før i morgen aften da jeg ikke har hentet bilen endnu.. troede ikke det havde betydning.. som sagt, aner intet om det her..

• #4   9. mar 2017 Jeg ville til at starte med bare få skiftet fronthøjtalerne og så en sub i...
    Hvis Radioen ikke er noget specielt i den ville jeg også skifte den (personligt ville jeg vælge Pioneer)

• Line E
    Line E Tilmeldt:
    okt 2009

#5   9. mar 2017 Det var også umiddelbart det jeg tænkte at gøre.. det skal ikke være noget total vildt, bare nogle bedre højtalere foran og et ok anlæg.. havde selv tænkt på pioneer som du nævner, da det er at af de eneste mærker jeg kender ud over JBL og alpine.. Havde bare ingen ide om hvad der var bedst smiley

• #6   10. mar 2017 Ville starte med faktisk at kontakte en kompetent forhandler...
    Det er meget fint at spørge herinde... men Chancen for at du kommer til at tro på noget som er rent vrøvl fordi vedkommende der skrev det virkede klog er ret stor desværre... Der florerer meget vrøvl omkring bilstereo herinde...

Jeg vil ikke komme ind på hvilket mærke der er bedst da det vil virke forkert og det reelt set er meget individuelt hvad vi hver især synes er godt...

en 206 har plads til 6.5" foran så dine valgmuligheder er mange... Et rigtig godt sæt højttalere behøver slet ikke koste ret meget... Men Pas på med bare at gå efter det som flest folk lige kender... det er sjældent det bedste... smiley

• #7   16. mar 2017 Som der bliver sagt - Lyd er meget subjektivt og det kan derfor være svært at anbefale hvad der lyder godt for netop dig. Nogen vil mene et sæt højtalere til 400 kr lyder bedre end et sæt-reference højtaleren der koster det samme som den bil de sidder i smiley

For så at modsige mig selv i løbet af samme post ville jeg gøre dig opmærksom på at jeg synes rigtig udemærket om Hertz og Rainbow smiley

• #8   16. mar 2017 nemlig Rasmus... Og bare for at bygge på din egen pointe...
    personligt finder jeg Hertz og Rainbow kamp kedelige at lytte til... Så igen ja... lyd er subjektivt...

Og dog... Faktisk kan alle blive enige om hvad der lyder elendigt, hvis bare man lytter til lidt mere end hvad der end er billigt i discountbutikkerne...

Kommentér på:
Højtalere og anlæg

Annonce