{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Kenneth H
Kenneth H
Tilmeldt:
3. nov 2012
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 4

Audio system anlæg værdi {{forumTopicSubject}}

Hey, er bleven tilbudt nogle højtalere, men er i tvivl om værdi. Så tænkte om der var nogle kyndige der ku gi mig en cirka pris hva er fair og skal give.

Består af:

Audio system hx 165sq
Audio system co 130 plus
Audio system twister f6 380
Audio system 10" subwoofer

Alpine iva-d100rb headunit


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audio system anlæg værdi
  • #1   14. maj 2017 Er det ikke bare at se hvad det har kostet fra nyt og så vurdere om den pris du har fået er fair?
    Vel at mærke med den tanke i baghovedet at den slags taber en del i værdi ganske hurtigt...


  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 4
    #2   14. maj 2017 Jo, men nypris ligger i cirka 15-16 tusind hva jeg ka se. Og jeg skal gi 5. Men kender ikke til mærket? Så var om der var nogle kyndige der vidste om det var det værd.

  • #3   14. maj 2017 inden du køber det så få koblet det til da jeg har oplevedet fejl efter man har købt brugte forstærker som gjorde de ikke virket som de skulle eller summer pga de har været koblet forkert til normal pga dårlig stil men har selv haft det mærke og det spillet fint men test alt inden du køber det men kan ikke sige noget om prisen for det mange år siden jeg hade det mærke

  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 4
    #4   14. maj 2017 Det bliver selvfølgelig testet inden, men er 5000 en okay pris?

  • #5   14. maj 2017 det kommer jo an på hvor gammel det er for vis det kostet 15.000 kr evt for 15 år siden kan du jo købe nyt til halv pris af det Idag der kan yde mere

  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 4
    #6   14. maj 2017 Det er 6 år gammelt. Det er vidst ny pris for det nu.

  • #7   14. maj 2017 Spørg endelig efter en kvittering - måske er det meget varmt smiley smiley smiley
    polobjørn


  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 4
    #8   14. maj 2017 Der er kvittering på det, er bare stadig i tvivl om 5000 er en okay pris? Man kan jo finde mange ting meget billigere? Men det ser jo os ud til og være et rimelig dyrt mærke. Prøver og snakker med firma der forhandler det imorgen.

  • #9   14. maj 2017 jeg tror 5000 er en udmærket pris

Kommentér på:
Audio system anlæg værdi

Annonce