1.117 visninger
|
Oprettet:
Montere anlæg i golf 3 cabriolet. {{forumTopicSubject}}
Da jeg ikke er den store ekspert i at montere anlæg, så spørger jeg lige herinde. Hvad er fremgangsmetoden? Finde hvilken side plus kabel skal køre, og trække det først? og hvad bruges til at klippe det over med? så det skal i sikringen . Har købt alle kabler osv, så har alt dertil. Og hvor er der højest mulighed for stel i sådan en cab? synes ikke jeg fandt noget da jeg kiggede i bagagerummet. Har 3 phonokabler, alle med remote, har 3 udgange i radioen. Dem kan jeg sagtens, er bare i tvivl med plus og stelkabel. ville egentlig gerne betale mig fra det, men synes lige de forskellige firmaer er dyre nok
dec 2012
Følgere: 776 Biler: 1 Emner: 174 Svar: 2.229
Sikringen har jeg maks 20cm fra batteriet på plus kablet.
Er stensikker på at det ikke er en remote ledning der sidder på dit phono kabel, men et stel kabel hvis det skal være noget. At sende en spænding igennem en ledning så tæt på signal kabler kan udløse generatorstøj.
jul 2006
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 1 Emner: 388 Svar: 3.656
dec 2012
Følgere: 776 Biler: 1 Emner: 174 Svar: 2.229
Men de har coax højtalere alle steder samt 6x9 i hattehylden og en subwoofer der bare mudre derud af, så de er sådan set ligeglade med hvordan deres lydsystem lyder og er sat op
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 123 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.347
Det tynde kabel på dine phonokabler er ikke remote kabel... Det er et ground loop kabel... Den primære funktion er at mindske støj... Du bør ikke bruge den som remote da det kan ØGE risikoen for støj... nu bor du lidt langt væk så vil ikke tilbyde at montere for dig... Men Du bør finde en der har god erfaring med bilstereo montering... (vær meget kritisk da lidt for mange der kun har monteret 1-2 anlæg eller har monteret mange men forkert, vil påstå de har massere af erfaring) Og få ham til at gennemgå hele monterings processen sammen med dig... Det du bør starte med er ikke kabler men dæmpning... (har du husket at dæmpe bilen? Ellers vil du hurtigt få sjove erfaringer med raslen, og generel skidt lyd)
Hvis nogen tror de kan guide dig, eller lære dig at montere et anlæg via skrift på et forum som dette, er svindlere og tosser... Det kan man ikke da alt for meget kan misforstås... Og Bliver misforstået...
jul 2006
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 1 Emner: 388 Svar: 3.656
Montere anlæg i golf 3 cabriolet.