{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renault Clio
  • #1   10. maj 2018 forsalg eller forslag?


  • #3   10. maj 2018 renault standard radioer og højtalere er lige til at lukke op og skide i, tror squ ikke de findes ringere, er næsten sikker på at lyden i en smartphone er tæt på at være bedre.
    har selv en scenic og er møgsur over lyden , men da det er integreret i instrumtmentbordet er det synd at skifte den ud med en 1 din radio


  • #4   10. maj 2018 Det er da bare at købe den rigtige fra start af med Bose i.... I stedet for husholdningsmodellerne... Svar til trådstarter - hop en tur på eBay der findes nogle ganske fede plug and play løsninger med god lyd...

  • #5   10. maj 2018 Sæt en forstærker og sub i og evt 6/9 i hattehylde. Og så behold den originale radio.

  • #7   10. maj 2018 Lang tid siden jeg har hørt om nogle der anbefale 6X9 i hattehylden... smiley
    Jeg undre mig over hvorfor der ikke er nogle biler der har det fabrikken? Er det et tegn på der ikke bør være højtalere deromme smiley


  • #8   10. maj 2018 6/9 højttalere var da vist kun moderne i kort tid i 80ërne.... smiley


  • #9   10. maj 2018 Vores har originale 6X9 eller 6X8 i for dørene men ja hattehylde højtaler er mange år siden man hørte om og aldrig noget man ser i normalt velspillende anlæg smiley Hvorfor ved jeg ikke

  • #10   10. maj 2018 jeg er så osse ret overbevist om at man kommer et godt skridt videre hvis man til en start skifter de paphøjtalere ud som sådan en renault er født med .
    har kørt adskillige renault med bose højtalere, det er helt sikkert meget bedre end standarden, men syntes så stadig der mgl et eller andet for at det er helt perfekt.


  • Steven C
    Steven C Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #11   11. maj 2018 Så der er ikke en gylden opsætning af bas, treble osv. Der får det til ar lyde bare lidt bedre?


  • #12   11. maj 2018 nu ved vi jo ikke helt hvilken radio du har i din bil, der findes vist 3-4 forskellige radioer til clioen.
    det eneste du kan gøre er at justere på lyden så godt du kan, jeg plejer at lade de forreste dørhøjtalere ha lidt mere magt end de bageste plus jeg ikke bruger den ekstra bas funktion der er i radioen, for den forvrænger lyden helt vildt.
    hvor meget bas og treble du ønsker er jo op til dig selv og den musik du afspiller


Kommentér på:
Renault Clio

Annonce