{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

Carsound til Peugeot 208 {{forumTopicSubject}}

Hej! er der nogen der har erfaring med dette kit? https://www.carsound.dk/produkt.asp?id=18543&pk=

Jeg vil gerne have noget bedre lyd i bilen, specielt noget mere bass.

Jeg vil gerne have sådan en sub, som kan ligge i hjulbrønden, så den ikke optager plads i bagagerummet.

Er det noget der er værd at købe, og passer subben direkte i hjulbrønden uden at rasle rundt?
Og hvor ville i placere forstærkeren?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Carsound til Peugeot 208
  • #1   11. apr 2019 Altså diameteren på den runde subwoofer til brønden er 50cm i diameter og 12 cm høj? Ud og mål.

  • #3   11. apr 2019 Jeg vil så slet ikke anbefale at købe forstærkere fra Thansen fordi de tager sindsyg meget overpris.
    Fandt en GM-D8701 monoblok 40% billigere på Ebay (1050kr ca / IKKE tilbud) og thansen tager 1899kr.

    Betalte 1200 med fragt fra England og 7 dages ventetid.

    At den så er på tilbud / restsalg gør bare at man kan købe den til en pris der er til at betale sig fra.


  • #4   12. apr 2019 Det kit jeg linkede til - Har fået afvide, at den sub til hjulbrønden ikke kan være der, når den har adblue...

    Men ville i så vælge den med 1 x 8" subwoofer eller den med 2 x 6,5" subwoofer?


  • #6   13. apr 2019 rocketman.
    Du kan da slet ikke sammenligne det match sæt med det du linker til.

    I match sætte er der en 5 kanalers forstærkere. Så ud har altså 4 kanaler til højtalerne ligesom når du vil sætte en 4 kanalers forstærkere på.

    så er der den 5. kanal til subben og man kan aldrig få det samme bund ud at et komponent sæt som man kan få ud af en rigtigt sub.

    sidst men ikke mindst får du en indbygget dsp så du har et hav af justerings muligheder som du ikke får med din løsning


  • #8   14. apr 2019 Så skulle du måske lige bruge lidt tid på at sætte dig ind i tingene. Så du kan vejlede i stedet for at vildlede folk.

Kommentér på:
Carsound til Peugeot 208

Annonce