{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

bak signal/kabel {{forumTopicSubject}}

Har købt en 2din radio i kina. og kunne fint koble den på de originale ISO-stik der sidder i min 2002 Seat ibiza. og når den starter fint når jeg tænder bilen og kan fint spille musik og lign på den. men lige så snart jeg sætter bilen i gear og begynder at køre. begynder den at skifte imellem at tro jeg bakker og derfor forsøger at tænde for bakkamera funktionen i radioen trods der ikke er koblet noget bakkamera til. så tænker der må blive sendt noget siganl fra bilen op i radioen så den tror jeg bakker. er den nogen måde for mig at finde ud af hvilet af kablerne der sidder i mine ISO stik der sender baksignalet og kan jeg koble det fra ? så den ikke længere modtager et falskt signal om at jeg bakker ?


Kommentarer på:  bak signal/kabel
  • #1   3. maj 2019 Kan du ikke bare gå ind i menuen i din multimedia og slukke for bak signalet der. Det kan jeg da i min pioneer multimedia vis jeg ville det.eller slukke for indgang rca signalet. Så slipper du for at skulle finde den ledning og koble det fra. Men ellers må du jo tage iso stikket af. Og måle hvad der får strøm eller minus når du sætter bilen i gear.

  • #2   3. maj 2019 syntes jeg har været menuen igennem og kunne ikke finde det.. men kan da prøve igen smiley

  • #3   3. maj 2019 Hvis det er ligesom de kina radioer jeg har rodet med, så er der en factory menu, hvor du kan ændre en masse ting. Mener koden er 126 hvis den spørger efter det.

Kommentér på:
bak signal/kabel

Annonce