{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 208
  • #1   1. apr 2020 Altså hvis du udskifter de eksisterende, så er der jo.

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #2   1. apr 2020 Hvis du vil have bedre lyd, hvorfor så smide i bagi, og hvorfor smide på org kabler?

    Bedre at opgradere de forreste, der du får mest af lyden fra alligevel


  • #3   1. apr 2020 Der er ingen lyd fra bagdørene, men er der mon trukket kabler fra fabrikken?

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #4   1. apr 2020 Brug 15min på at pil panelet af, så ved du det smiley

    Hvis peugeot er som mange andre mærker, så er det 50/50 om det er kommet i, når bilen ikke er blevet speccet op til større lydpakke.. Men bedste ville stadig være at droppe dem, eller smide dem i fra foran, og smide noget ordenligt i dem, medmindre du allerede har gjort det


  • #5   1. apr 2020 Jeg er bare interesseret i at vide om der er kabler i bagdørene eller ikke. Jeg har en plan om anlægget og jeg har et budget.. så derfor vil jeg kigge på bagdørene... Jeg har bygget mange anlæg så har styr på det tekniske, gider bare ikke pille panelerne af for at sætte dem på igen...

  • #6   1. apr 2020 som #4 skriver så er det 50/50 om.kabler er trukket.

    du finder kun ud af det ved og kigge efter


  • #7   1. apr 2020 Roger! Så er der kun en vej! Jeg takker

  • #8   1. apr 2020 "jeg har bygget mange anlæg, så har styr på det tekniske"
    Super... Jeg har bare 1 spørgsmål af ren nysgerrighed og ikke ment som kritik, (Det hjælper mig med at forstå tankegangen bedre...)

    Hvorfor vil du starte med at opgradere lyden bag dig og ikke lyden foran?


  • #9   2. apr 2020 Jeg tager det ikke som kritik, bortset fra at du lige citerede mig!
    Måske jeg kan lide at lyden kommer andre steder fra end forfra?
    Når du bygger anlæg, har du så kun højtalere foran?


  • #10   2. apr 2020 At jeg citerer dig Er i denne sammenhæng ikke ment som en fornærmelse... beklager hvis det kan forstås sådan...

    Min bil har originalt højttalere både foran og i bagdøre... Nu når jeg opgraderer, så er det kun de forreste jeg opgraderer... Dette er simpelthen fordi jeg vil have så korrekt et stereobillede jeg kan opnå, og så korrekt en lydscene jeg kan opnå... Det der med lyd bag mig forvirrer blot lydbilledet, og knuser alt stereo... Og den lyd af dårligt provinsdiskotek det resulterer i at have lyden bag sig, det er bare ikke til at holde ud mere for mig...

    Og inden man misforstår så er der intet galt i at kunne lide lyden man får når man har højttalere hele vejen rundt... er det den lyd kunden ønsker, så vil jeg hjælpe kunden med at få det bedste resultat ud fra hans ønsker... Dog vil jeg altid forsøge at foreslå den bedste lydmæssige løsning... Sælgere der bare taler folk efter munden er bare ude efter deres penge og ikke andet..


Kommentér på:
Peugeot 208

Annonce