{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.172 visninger | Oprettet:

Dion O
Dion O
Tilmeldt:
26. feb 2022
Følger: 9 Emner: 1 Svar: 5

Android skærm {{forumTopicSubject}}

Hej. Har lige købt en Passat hvor der er Android skærm i. Jeg kan ikke få internet til den så alle de apps der allerede er hentet virker. Og navi vil heller ikke uden net. Jeg kan snildt komme på BT og høre musik osv via tlf. og håndfri virker. Men kan se der er wifi mulighed, og der er en mobildata funktion også. ( jeg dog bare IKKE kan slå til ) skal der et slags kort i eller lign ? Der er ingen synlig indgang til hverken usb , kort eller andet . Kan heller ikke dele nettet fra min iPhone 12pro. På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Android skærm
  • #1   27. feb 2022 Der ligger reset hul nederst til højre. Stik nålet i et par sekunder og nulstil skærmen. Se om det virker efter.

    Der ligger wifi antenne bagved, se om den er korrekt tilsluttet.. Hvis den har 4g simkort indgang, den plejer også at ligge bagved..


  • #2   27. feb 2022 Den sorte dims er til simkort

    profilbillede
  • #3   27. feb 2022 ...

    profilbillede
  • Dion O
    Dion O Tilmeldt:
    feb 2022

    Følger: 9 Emner: 1 Svar: 5
    #4   27. feb 2022 Hey og tak for svar. Altså hvilken nål skal jeg bruge til reset ? Okay jeg prøver at tage skærmen ud og kigge på wifi antenne og efter 4g kort indgangen

  • #5   27. feb 2022 Bare et eller andet.. Du kan bruge den nål til at tage simkort læseren ud til telefonen

  • #6   27. feb 2022 nemme måde er at lave en wifi hotspot på din mobil også log radio på den men du burde have en app som hedder inav eller sådan noget den bruger gps antennen og et kort som ligger i radio som gamle gps dog skal du være opmærksom på at det er nok et ældre kort som ligger på den

  • #7   27. feb 2022 Der kan bare købes Sygic kort for offline.. Koster vist ca 200 kr engangsbeløb også har man livstidsopdsteringer. Jeg har købt det for nogle år siden, så husker ikke prisen

  • #8   27. feb 2022 Jeg kan se de har lavet det om nu.. Men jeg har stadig livstid da jeg er gammel kunde heldigvis smiley

    profilbillede
  • Dion O
    Dion O Tilmeldt:
    feb 2022

    Følger: 9 Emner: 1 Svar: 5
    #9   27. feb 2022 Jeg skal jo nok lige ha skærm ud for at se om der sidder kort i nu. Der ligger også en del nye stik i handskerum der følger med. Kamera til bakkamera. Og de andre ligner nogle af dem på det billed du linket. Så mon ik det er noget der ku hjælpe. Men altså nogle fungere med 4g kort ?? For tænkte da ik det kunne passe der hele tiden skulle sættes wifi op før den virket

  • #10   27. feb 2022 det er derfor jeg ikke har en i mere også bliver de sygt langsomme efter et par måneder

  • #11   27. feb 2022 Der skal hotspot/internet deling hvis du vil bruge Google maps, Spotify, youtube osv smiley

  • #12   27. feb 2022 Brian: derfor køber jeg aldrig under 4gb ram/octa core (8kerne cpu)

    Jeg er sælger af carplay og android auto
    https://m.facebook.com/Carplayandroidautosalg

    Sælger ikke noget l*rt til mine kunder.. smiley


  • #13   27. feb 2022 oki

  • Dion O
    Dion O Tilmeldt:
    feb 2022

    Følger: 9 Emner: 1 Svar: 5
    #14   27. feb 2022 Altså den vil ikke finde nogle wifi den kan hoppe på. Den finder min tlf en sjælend gang. Men vil ikke logge på af en årsag. Så hvad ville virke uden hotspot ? ??

  • #15   27. feb 2022 Uden hotspot kan du bruge apps der ikke kræver internet smiley

  • #16   27. feb 2022 er der noget mærke på, hvad det er for noget?

    for mange af de Kina anlæg folk køber, er noget skrammel.

    kender flere der har prøvet lykken, uden held.

    min bror have noget, i hans E39
    men efter 1 års tid, så kunne det ikke længer, går på nettet, han havde som kort i
    så skulle man lave hotspot med mobilen og ind og søge net hver gang Anlæget startede op

    en anden kammerat, havet et i sin VW, men den blev så varm, de gik ud, når man kørte

    min chef have et i sin Skoda, den kom med fejl meddeles, på for lav oliestand.
    selv om alt hvad som det skulle være
    vi prøver en del, men den kom med den meddelelse med jævne mellemrum, når man køre.

    og vi har kunder som bøvle med de billigste Kina ting


  • Dion O
    Dion O Tilmeldt:
    feb 2022

    Følger: 9 Emner: 1 Svar: 5
    #17   27. feb 2022 Har lige dette info im skærm

    profilbillede
  • #18   27. feb 2022 siger ikke meget om hvilken mærke det er

  • #19   27. feb 2022 Det er junsun. Jeg ku allerede se det på hans første billede smiley det er den mindste model med 1gb ram/16gb lagerplads. Ikke noget værd

    profilbillede
  • Dion O
    Dion O Tilmeldt:
    feb 2022

    Følger: 9 Emner: 1 Svar: 5
    #20   27. feb 2022 Den behøver skam heller ik være alverden værd. Bare lortet virker. Kan ik lige få skærmen ud. Er bange for jeg ødelægger er eller andet. Ville gerne tjekke til wifi antennen og evt kort i.

  • #21   27. feb 2022 Der skal formentligt sættes en wifi dongle i en usb port på bagsiden, jeg har et android anlæg liggende som reelt set er værdiløst fordi det skød usb portene, og dermed ingen brugbar adgang til noget som helst.
    Ligeledes skal man lige vende sig til at de er noget sløve (mit var) til at få wifi op at rulle. Det var ikke hurtigt nok til at konen ville acceptere det, så det endte sine dage i min garage som garage anlæg indtil usb døde....
    Måske skulle jeg tjekke om der er en reset på mit også, kunne være jeg kunne få lidt lyd tilbage i min garage.


  • #22   28. feb 2022 Dem jeg har haft, der skulle man bare slå wifi til, og så lave hotspot fra mobil.

    Men med 1gb ram, det ville jeg glemme det, den kan ikke magte det. Brug den til radio og Bluetooth, det skal den nok gøre fint.
    2gb ram er absolut minimum, og der skal man også vente på apps'ene.
    4gb, så spiller det.


    profilbillede
  • #23   2. mar 2022 Der er ingen kort i fra ny af.

    Nemmeste er at hente en app som Macrodroid, og lave en macro, der gør, når din bluetooth er tilkoblet radioen, så skal den aktiverer hotspot, og en modstat, når BT slår fra, slukke for hotspot.
    Det har fungeret super på alle mine android radioer smiley


  • #24   3. mar 2022 R. B. egentligt meget god ide.
    Det tog mig lige et øjeblik at forstå hvad du mente.
    Men som jeg forstår det, tillader Macrodroid app'en at man kan reagere på ting på din android tlf.
    I dette tilfælde starte telefonens wifideling når der opnåes bluetooth forbindelse til en specifik enhed (tlf forbindes til radioen), samt lukke for delingen når den forsvinder igen.
    Ikke nogen helt dårlig ide faktisk, tænker jeg skal lege med det når jeg engang får snitterne i et android anlæg igen.


  • #25   6. mar 2022 Thomas G
    Precis, det er på telefonen man har det, ikke på radioen, radioens WIFI er jo typisk default sat til at forbinde, når den ser et kendt WIFI. smiley


Kommentér på:
Android skærm

Annonce