{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

Kan ikke få ratstyring til at virke - Kenwood DNX5180BTS {{forumTopicSubject}}

Hej alle!
Helt ny på forummet! Håber nogle har lidt erfaringer de vil dele med mig.
Jeg har netop installeret en ældre Kenwood DNX5180BTS i min Volvo v70 fra 2007. Det er blevet rigtig fint, men jeg har store problemer med at få ratstyringen til at fungere.
Den er installeret med en Connects2 CAN BUS med nyt kabel fra CAN BUS enhed til Radio.
CAN BUS har været monteret med både enkelt kabel og mini jack i radioen.
Ratstyringen virkede fint med den originale radio

Mit problem er, at den valgmulighed der er på radioen til at programmere Ratstyringen er inaktiv - jeg kan ikke klikke på den.
Jeg har set et hav af videoer og læst et hav af artikler, men der er ikke rigtig noget der matcher mit setup og mit problem.

Er der mon nogen der har erfaring med, hvordan jeg kommer ind i 'Steering Remote Controller' menuen på radione? Se billede. Det er punktet lige over 'Beep' smiley

Pft. og god dag herfra!
/P


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke få ratstyring til at virke - Kenwood DNX5180BTS
  • #1   16. jun 2022 Har du hørt dem du har købt den af ?

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #2   16. jun 2022 Du skulle aldrig have fået bestilt den forkert connect2 enhed?
    Kan se at den findes til både "gammel" og "ny" model i 07 årgangen..
    CTSVL006.2
    CTSVL002.2


  • #3   19. jun 2022 Det sad i bilen da beg købte den brugt. Ham jeg købte af har ikke fået det til at virke, men jeg kan se at det bør virke.
    Men om det er den rigtige variant? Skisme et godt spørgsmål!! Det skal jeg undersøge!

    Jeg har i mellemtiden fundet ud af at få låst op for menupunktet i radioen (koblede parkeringsledning til stel smiley men når jeg vil programmere knapperne sker der stadig ingenting. Så forkert connect2 er et godt sted at grave videre. Tak smiley


Kommentér på:
Kan ikke få ratstyring til at virke - Kenwood DNX5180BTS

Annonce