{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Hjælp til valg af lydsystem {{forumTopicSubject}}

Hej

jeg har en golf 3 fra 95. jeg har fået installeret 2x15 subwoofere i bagagerummet. men nu kan de originale højttalere ikke følge med mere. så jeg vil høre om der er nogle der kunne anbefale et vildt lydanlæg bestående af to 6.5 mellemtoner og to diskanter samt en forstærker. håber nogle kan hjælpe mig

Vh Frederik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til valg af lydsystem
  • #1   3. dec 2022 Kan sagtens anbefale noget... Men det kræver lidt mere info... Såsom hvilken prisklasse snakker vi om? Hvad er budgettet? Hvad er formålet? Altså skal det bare spille højt eller skal det spille korrekt med god lydkvalitet? (Højt og rent er ikke lydkvalitet)

    PS: Jeg er desuden forhandler, så min mening er selvfølgelig farvet af det..


  • #2   5. dec 2022 hej cody

    jeg tænker en max pris på 5.000kr og formålet er at det skal spille meget klar men også spille rigtig højt. ved ikke om det er nogle helt umugelige krav?

    Frederik


  • #3   5. dec 2022 Hvilke subs har du i bilen nu?

    Højt og klart er desværre ikke videre definerbart... fordi hvad der er højt for dig kan være ulideligt for andre eller Nærmest grinagtigt lavt for nogle...

    Så lad mig spørge på en anden måde... skal det spille højt med åbne døre og gerne bag bilen? Eller med lukkede døre mens du kører?


  • #4   6. dec 2022 hej Cody

    jeg har to 15 tommer fra gas audio som jeg selv syntes er ret vilde. ivertfald for mit behov. men i forhold til lydniveau kan det næsten ikke blive højt nok. men det er mest bare inde i bilen det skal være højt tænker jeg.


  • #5   8. dec 2022 Der findes et utal af svar på dit spørgsmål og der vil være ca. lige så mange meninger som der er lyttere smiley

    Dog er det ikke ens betydende med at nogen af dem er forkerte smiley

    Hvis jeg var dig ville jeg tage en snak med en forhandler eller to og så finde en du føler du har god kemi med og lade ham komme med et forslag eller to smiley


  • #6   8. dec 2022 #4
    Jeg kender ikke GAS enhederne rigtigt selv... Så kan ikke sige om de er gode eller ej... men så længe du er tilfreds er vores andres mening også ligegyldig der...

    Som Jay siger, find en god forhandler du stoler på... Hvem der er i nærheden af dig afhænger jo så bare af hvor du kommer fra...

    det er jo ganske fint at både jay og jeg kan sidde her og komme med forslag, men vi er begge selvfølgelig farvet af at vi er forhandlere... Men samtidig, så er et så åbent spørgsmål farligt at stille på et åbent forum som dette hvor alle kan svare, og hvor du risikere at få en masse "råd" fra folk der har vanvittigt lille erfaring at give råd ud fra...


Kommentér på:
Hjælp til valg af lydsystem

Annonce