{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Nicky W
Nicky W
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 7

Forskel på 10'' og 12'' sub {{forumTopicSubject}}

Er der den store forskel på en 10'' sub og en 12'' sub? Ville lige hører inden jeg bestilte, om den er de 300 kr mere værd..

Har kig på disse to:
10'':
http://www.go-loud.dk/default.asp?show=produkt&page=1&id=361&kategori=3&maerke=7

12'':
http://www.go-loud.dk/default.asp?show=produkt&page=1&id=364&kategori=3&maerke=7

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne el i væg 1.000 kr.
  • Vand fra opvaskemaskine pumpes ikke ud 900 kr.
  • vandvarmeren fungerer ikke 1.500 kr.
  • Reparation af Ifö Spira toilet 1.500 kr.
  • Gulv lægning 1.500 kr.
  • skrifte bruse amateur på badeværelse samt udskifte lille vask med amateur l 4.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskel på 10'' og 12'' sub
  • #1   11. okt 2004 ville sige at det kom an på hvad du mest hører af musik??? efter hvad jeg har hørt så er 10" bedre til Techno, dance osv. som har hurtige rytmer og 12" til R&B, Hip Hop osv. med de lidt tungere rytmer.... men ret mig venner hvis det er en forkert opfattelse?!

• Nicky W
    Nicky W Tilmeldt:
    aug 2004

#2   11. okt 2004 Jeg hører mest R&B, Hip Hop osv.

• #3   11. okt 2004 Det kommer sku helt an på hvad for noget musik du kan lide og høre... eller hvordan du harv lyst til og høre det;)

Med en 10'er får du en meget hård og kontant bas, hvorimod en 12'er giver den fede dybe bløde bas som får de små hår i nakken til at rejse sig!

Men det er smag og behag, og blot min mening... men inden du beslutter dig, så hør selv forskellen på de to typer inden du køber... du skal ikke købe noget ud fra hvad du for fortalt, du skal købe, men efter hvad dine egne øre fortæller dig:D

//Jan

• #4   11. okt 2004 lige præcis Jan T!! og det gælder generelt alt ICE, men er der ikke bare lidt af det jeg skriver der er rigtigt, eller er jeg helt i jylland med det?? (no hard feelings for jyder) : )

• #5   11. okt 2004 Nej det er korrekt simon... en 10'er arbejderi fleste tilfælde hurtigere end en 12'er...Jeg høre det hele på min ene 12'er og den kan sagtens følge med... det kan man rode bod på ved at øge kvaliteten lidt, du kan sagtens få en 12'er der rykker på samme måde som en 10'er... men de koster også lidt mere! men man aldrig få go' nok lyd!!.... hverken i stuen eller i bilen!

//Jan

• #6   11. okt 2004 mon sub er til salg 12´tomme---cerwin wega...til lukket kabinet på 28 liter...spiller godt og er kun 2 mdr gammel. nypris...1200 min pris 800;-)

• #7   11. okt 2004 ok, tak Jan T. men Nicky, gør som Jan siger, prøv at høre hvordan det lyder hvis det er muligt og tag så meget forskellig musik med som muligt(mener genrer) så du kan høre 100% hvordan de hver især reagerer og lyder.

• Nicky W
    Nicky W Tilmeldt:
    aug 2004

#8   11. okt 2004 Okey.. vil jeg prøve..

Takker..

• #9   11. okt 2004 og Jan T, hvis du sælger din vogn må du lige sige til..!!!!
    : )

• #10   11. okt 2004 HA HA HA!!! ja det skal jeg da gøre simon... men det er nu ikke panen foreløbig. Hvis den skal sælges så bliver det for en supra '96 MK4.. men forsikringen vil ikke være med endnu, så jeg venter lige et par år endnu:(

Men i mellemtiden nyder jeg min celica i fulde drag! det er den bedste bil jeg har haft! kvaliete hele vejen igennem;)

Din civic er nu også en dejlig bi... Mange af mine venner har din model i både 1600 VTI men også 1,5'eren enten LSI eller LSI Vtec... dejlige biler!

//Jan

Kommentér på:
Forskel på 10'' og 12'' sub

Annonce