{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Thansen Anlæg?
  • #1   6. sep 2007 du bliver overrasket over hvor godt det er i forhold til hva folk siger.

• kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    maj 2006

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 124
    #2   6. sep 2007 Ville holde mig fra det, det kommer fra Thansen og hvem gider køre med deres shit. Handel et sted for ved hvad de har med at gøre.

• #3   6. sep 2007 om ikke andet kan det da spille til der blir råd til noget helt vild og towlig...... smiley

• #4   6. sep 2007 Okay... har nemlig også hørt fra venner og bekendte, at vega er et godt mærke, så om det kommer fra thansen eller en eller anden hjemmeside er vel underordnet.

• #5   6. sep 2007 Det er udemærket, hvis det er første gang du skal til at lege med anlæg. Os i forhold til prisen

• #6   6. sep 2007 udmærket, så vil jeg nok erhverve mig sådan et sæt.. Tak for responsen

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #7   6. sep 2007 thansens vega er ok, men ikke samme høje hi-end standard som det havde engang... navnet er opkøbt og de produceres i dag i østen et sted..
    men de er stadig bedre end de fleste bilers standardhøjtalere.
    jeg ville dog til ebhver tid hellere kaste mine penge efter pioneer

• #8   6. sep 2007 jeg ville ikk være bleg for at købe det, men tror at du kan få bedre for samme pris..

jeg har evt en jbl 10 sub til salg.. til 800kr

du kan skrive en privat besked hvis du skulle være interessret, eller har andre spørgsmål..

• #9   6. sep 2007 okay... well, gider ikke lede overalt for at finde anlæg, så vil sq bare finde et samlet anlæg smiley

• #10   6. sep 2007 Kasper køb det sæt.

Vega er og bliver et godt navn, ja de er ikke som de var før i tiden men det er Clarion, Alpine, Pioneer og alle de andre heller ikke.

En eller anden fætter skriver i denne tråd at Vega nu bliver produceret i Østen, og ja det gør de men det gør alle andre også ellers kan de ikke holde en pris som er konkurrence dygtig.

Alt i alt et glimrende "begynder-sæt" du har fundet dig der, så er jeg sgu ligeglad med hvor det er købt henne smiley

• #11   6. sep 2007 Okay, det lyder rigtig godt.. Så er jeg også fri for at skulle købe ting alle mulige steder fra smiley
    Mange tak for responsen smiley

Kommentér på:
Thansen Anlæg?

Annonce