{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Hvordan tilslutter jeg det her? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg har købt:

Den nye JBL GTO serie;
Altså;
2x dørhøjtalere
2x højtalere til bag
1x sub
1x forstærker
+ en forstærker kabel pakke som der skulle indholde alle nødvendige ledninger/kabler.

Men hvordan skal det sættes sammen? Det hele skal tilsluttes en Xsound cd afspiller fra Thansen, http://www.thansen.dk/product.asp?c=1223412571&n=-2035763586&pn=-2035753655

Hvordan gør jeg? på forhånd tak,
Kasper.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan tilslutter jeg det her?
  • #1   9. sep 2007 Xsound blir du skuffet over er selv blevet skuffet SÅ mange gange

• #2   9. sep 2007 - Drømmebiler til salg! H , hahahahahahhahahahahahaha ;D !

• #3   9. sep 2007 Hvor er det dog synd du sætter det sammen med den HU.

Du er nødt til at køre din sum med forstærkere.
    Det gør du ved at trække plus fra batteri plus og ned til forstærkere. Derefter tager di phonekabelet og tilslutter oppe ved din HU i phonestikkene til baghøjttalerne eller Sub out. Husk også at tilslutte en remoteledning (sidder evt i phonekabelet). Så laver du en kort stelledning til din forstærker. Og sætter din sub til forstærkeren

Så trækket du ledninger fra din HU ned til dine dørhøjttalere og så er du godt kørende... husk nu hvad der er plus og minus på højttalerne så de sidder ens på alle højttalere.

• #4   9. sep 2007 Det er ikke en HU jeg selv har købt, jeg fik den i gave, så derfor, jeg tænkte den kunne bruges hvis det gik, men hvilken en kan i anbefale som vil passe til det system?

Mange tak White Stig, jeg prøver smiley

Kasper.

• #5   9. sep 2007 Sony er okay til formålet... det er ikke ultimativ opsætning du har, men til den opsætning står du meget godt med en sony eller pioneer HU. Du kan også godt bruge den du har, men den har bare for meget "støj" i sig til det er super fedt at skrue højt op smiley

• #6   9. sep 2007 okay ja, jeg vil kigge på det smiley ..
    Men altså den kan sagtens spille godt med den eller hvordan? ville jeg få mere ud af det med en sony fx?

Kommentér på:
Hvordan tilslutter jeg det her?

Annonce