{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva vej skal bassen vende???
  • #1   8. nov 2004 mod hinanden

• #2   8. nov 2004 Alpine R-serie er det R serien???
    kender i alt fald R-serien og de er bedst når de vender ud mod bagenden... og de skal være helt tætte og nogle ordenlige forstærker, og så kan jeg sige dig det går amok... det er helt vildt

• #3   8. nov 2004 att jesper: det skal være såden man kan mærke bassen ikke runge men slå hårdt...
    att alexander: det er type R og der er en mrv-f540 for dem, men er nu ikke helt tilfreds... måske skal der nogle mrd-m501´ere foran???

• #4   8. nov 2004 jamen R-serie kan ikke blive bedre... er det de "nye" 2-polet eller de lidt ældre med kun 1???
    du skal bare have en ordenlig mono blok eller 2 kig under min golf... og og strøm nok... så skal det nok smadrer dine ører sønder sammen... bagagerummet skal helst være så "tæt" som muligt... og kasserne skal være helt tæt.. det ændrer meget ved lyden, og hvis de er helt nye.. skal du ikke undre dig hvis de har en "mislyd", det er blot en lyd der er indtil de er spillet til..
    men kombineret rigtigt er det helt sikkert noget der kan varmt anbefales

• #5   8. nov 2004 kan ikke blive bedre.. ja ok der er selvfølgelig den nye sub-serie de er kommet til, har dog ikke hørt dem endnu.. men det kommer nok snart

• #6   8. nov 2004 kenner ikke lige denne enhed, men syntes personligt (generalt) en bas spiller bedst når den spiller ud mod bagklappen.. og husk at kassen skal være tæt.

• #7   8. nov 2004 att alexander: det er den 2 polet, 4 ohms model. Så må jeg jo have sparet op til 2 mono blokke men slap da helt af de koster knaster... smiley

• #8   8. nov 2004 att jesper: jeg har kondensator i, jeg har også to forstærkere... så tror jeg at jeg vil gå efter med silikone i kasserne, ellers må jeg jo prøve at lave dem et par litter større, men de skal da have hver deres kasse ikk???

• #9   8. nov 2004 hehe ja.. de er smådyre...
    Jesper L - 18 liter er fint til de basser her.. Alpine R-serie skal nemlig ikke have så meget.. ellers kommer lyden forsinket, og der er ikke noget mere træls at høre på..
    Trussetyven - mit råd 2 gode monoblokke, evt kondensator men helt sikkert tørbatteri, og resten af anlæget er lidt op til dig, men et par 6x9'er R-serie til små 2000 er et fornuftig køb, det samme gælder deres kompontsæt- alpine spiller bedst med alpine... det er trods alt udviklet til at spille sammen, mono blokke jeg kører for eks. med Audison, men køb da endelig Alpine, de er lidt billigere, og der er ikke meget forskel, de spille begge op, det er sikkert.. kommer også lidt an på hvilke monblokke du køber men 501'eren i V12 vil være sweet.. den model lige under kan sagtens også gøre det...

• #10   8. nov 2004 att Alexander: Hele lortet i min slæde er alpine men godt nok kun type s foran og type c (de blå) bagi, men ellers er der jo alpine dvd i... så har også smidt en hel del penge i den efter hånden det var der for jeg vil være træt af at skulle bruge 8000 kr. på 2 mono blokke.. men hvis det er det der skal til må jeg jo have sådan et par

Kommentér på:
Hva vej skal bassen vende???

Annonce