{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

Hva vej skal bassen vende..??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.. er ved og montere anlæg i min toyota carina sedan model, men kan ikke finde ud af hva vej jeg skal vende bassen.... skal den vende så den slår ud mod bagklappen..?? eller skal den vende sådan den slår ind mod kabinen/bagsæderne..??? har lavet tre basrør i ´min hattehylde, og passer med vis jeg vender den mod kabinen med mellemrum mellem bassen og bagsæderne går rørene nemlig ned mellem bassen og bagsæder, så lyden kan komme op der.. men hva mener i er bedst...?? håber jeg har formuleret mig ordentlig...:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva vej skal bassen vende..???
  • #1   27. jul 2009 okay... hvorfor...?? er det for og få mest mulig luft foran den eller hva..??

• B S
    B S Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #2   27. jul 2009 Det er faktisk meget simpelt hvis du allerede har bygget kassen, så prøver du bare begge muligheder, det gjorde jeg og min spiller helt klart bedst når den spiller ud mod bagklappen :o) (Carina E 2.0 GLi sedan).

• #3   27. jul 2009 oki.. må prøve og vende og dreje den lidt så..:)

• #4   27. jul 2009 du kan også bare vende +/-... så kan du vende den ud af.. hvor den stadig spiller i kassen...

• #5   27. jul 2009 Hvad snakker du om johan?
    Vend den ud mod bagklappen. Det lyder altid bedst.

• #6   27. jul 2009 hvis han har lavet en kasse.. og vil have magnetten til at vende ud af.... men den skal spille i kassen.. skal han sku da bare sætte + til -... og omvendt????

• #7   27. jul 2009 ja mon bagklappen... jeg har prøvet begge dele i min focus.. klart best når den vender mod bagklappen også lidt op i luften hehe smiley

• #8   27. jul 2009 johan>> du har misforstået... det er ikke om de skal vende ind eller ud af kassen.... men om enhederne skal vende mod bagsæderyggen.. eller mod bagklappen...

• #9   27. jul 2009 nååh.. troede bare det var for udseende skyld :)...

altså en bas skal sku da måles op i litter præcis hvor meget den bruger??

hvis han vender den mod bagklappen... med 3 basrør.... bliver det da bare en brumme bas... med alt for meget luft...

• #10   27. jul 2009 mine basser er vendt med magnetten ud af

tro mig, det lyder ikk mindre godt^^

• #11   27. jul 2009 alle basser har en hvis antal liter den skal ha i kassen, det kan du for det meste se der hvor du køber den, hvis den for forkert liter, ja så så spiller den ikk på den måde den skal

• #12   27. jul 2009 der er ikke forskel i lyden hvis du vender +/-.. for så spiller den jo stadig i kassen... men hvis bassen skal bruge 45 litter i åbent kabinet.. og dit baggagerum er på 82 litter.. og extra åbent.....

så er det total lorte bas i forhold til hvad du kan få..... den kommer jo bare den til at brumme en masse????.... typisk brian bas...

• #13   27. jul 2009 Hvis en bas skal bruge 45l i åbent kabinet, er det jo selve baskassen, og ikke bagagerummet vi snakker om, dit bagagerum har da intet at sige. Fordi du kører Ka, eller transporter, så laver det da ikke om på producentens forskrifter for dimensioner på selve baskassen.

• #14   27. jul 2009 Martin H... han vil jo lade basse spille ud i selve bagagerummmet...

• #15   27. jul 2009 sådan som jeg forstår det, så har han en kasse og vil enten vende enheden mod klappen eller mod sædet, og der er så monteret rør i hattehylden for at få lyden ind i kabinen.

• #16   27. jul 2009 Martin A.
    Sådan forstår jeg det også.
    Bare hvilken vej Bassen skal sidde, frem mod sædet, eller med bagklappen.

Johan B.
    Ja, det er jeg godt med på, men fordi han vil det, ændre det jo stadig ikke på Kassens dimensioner.

• #17   27. jul 2009 jamen hvis han har lavet rør i hattehylden.. giver det jo ingen mening..

hvis han har alvet en kasse.... så er det jo lige meget om at vender den den ene eller den anden vej.... så længe han sørger for at vende plus og minus.. så den stadig spiller ind i bassen med magnet ud af..

men så er giver det jo ingen mening at han har lavet basørr i hattehylden..

det lyder mere som om at han vil bruge selv baggagerummet som en kasse... som bassen spiller i...

Kommentér på:
Hva vej skal bassen vende..???

Annonce