{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

Brækker mig lige!! {{forumTopicSubject}}

Skal lige af med lidt, nu har jeg sat i en time eller 2 for at få en HU til at virke, en HU som sidder i en G3 fra tyskland. Det er en ny HU, som har virket i bilen, jeg har faktisk ikke ændret noget, men lortet virker ikke nu.

Hvorfor er det at hver gang man skal lave noget i en i forvejen pimpet bil, så er halvdelen af alle ledninger klippet over, og så sidder man med 100 løse ender, også selvom det virker, det irriterer mig maksimalt at der er de løse ender, fordi folk måske har haft installeret noget som bliver taget ud igen, og så er der bare ender!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brækker mig lige!!
  • #1   11. mar 2008 Hold kæft man kender det godt!! Har næsten ikke lavet andet end at makke elektronik på min 106er. Så virker intrumentlyset ikke fordi at forrige ejer har haft en vældig alarm i den, hvor alle ledninger er sat sammen på alle mystiske måder. Så dur baglygterne ikke ordentligt fordi at man har smidt de pisse grimme lexus lygter ud og erstatet dem med originale, Så virker tomgangen ikke rigtig fordi at der skal en vældig indsugning på som heller ikke er original..

Tro mig elsker biler der er stylede og tunede, men hvorfor kan folk ikke bare lave noget ordentligt når det skal være

OG LEXUS LYGTER ER IKKE NOGET DER PYNTER PÅ ANDET END LEXUS!!!!

• #2   11. mar 2008 Stortset alle biler jeg har skiftet radio i har løse ender.. tænder max af hver gang jeg skal rode med det.
    Det er utroligt at folk ikke ofre de 100kr på et stik der passer i orig ledningsnet og over på den nye radio.. ARRGGHH !!!

• #3   11. mar 2008 Synes også det er synd at smadre det hele, tag en gammel bmw E30 eller en corrolla, du kan være helt sikker på at der er en som har haft den der har smadret alt i den, istedet for at købe stik der passer til 100 måske 200 aner ikke hvad lortet kostede den gang, så klipper man bare det hele i stykker. sådan vil jeg for eftertiden undersøge inden jeg køber bil også, og hvis det hele er smadret, så køber jeg ikke lortet. Grunden til dette raseri, er at det har ødelagt min dag, er i lorte humør.

• #5   11. mar 2008 hehe... Jesper RS !
    min kammerats e30, er der monteret noget alarm og det er helt rodet rundt ....

• #6   11. mar 2008 Jesper RS -- Sådan en stik koster 99kr i thansen. Det kan godt ske at det er købt i t-hansen, men et stik er sku bare et stik.
    Har selv købt en i thansen til min Carina E og den passer/virker 100% som den skal smiley

• #7   11. mar 2008 Har lige haft mit instrument bord pillet ud for at rette ALLE fejl... Fik ryddet godt og grundigt op i alle ledninger og fik kortet en masse ledninger op og fastgjort det hele, så det hele bare er fuldstændig i orden. Den alarm og alt det den tidligere ejer havde installeret lå bare og flød og det var nice at få styr på det hele, så man bare ved at alt er lige så godt og bedre end det var da den rullede ud af fabrikken.
    Det tog ca 5 timer, men fuck det, nu har jeg sq oz det mest cleane ledningsnet i en golf 3 her i dk tror jeg smiley

Men forstår godt din frustration, hader også bare det ledningshelvede folk efterlader i deres biler.

Kommentér på:
Brækker mig lige!!

Annonce