{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kabinet til Ground Zero Gzrw 15-al
  • #2   3. jun 2008 cool..

jeg hører mest dance/tramp, men også ind i mellem RNB og Hp hop, dog ret sjælndent.. vil gerne have en ren bas, med noget dybt i.. hvis man kan sige det sådan.. en masse buldren og bragen er jeg lige glad med..

den skal trækket af en boss forstæker som denne:
    2000 watt. 4x500 watt. Max power 4x200 RMS watt. 4 ohm. Remote control medfølger.
    Varenummer: 23 GT1280
    Pris: DKK 2.495,00

den blivre så bro koblet så den får omkring 400 rms watt..

• #3   3. jun 2008 forstærkeren lyder en smule underdimensioneret i mine ører?
    det skal man passe på med, for det kan sagtens skabe en masse buldren da forstærkeren nok ikke kommer til at have fuld kontrol over bassen!
    ellers siger man generelt at lukket kabinet gir stram bass og åbent kabinet gir en lidt mere løs bass og samtidigt går en bass i åbent kabinet længere ned i hz

og så er mine erfarringer at jo mindre kabinet jo mindre buldren smiley - men om det holder her, skal jeg ikke kunne sige!

• #4   3. jun 2008 ja den er en smule under dimensioneret.. enheden kan klare 600 watt.. men ved ikke om det er rms eller hvad det er.. men dette vil jeg dog gå ud fra.. og så får den så kun 400 watt rms at lege med.. så der mangler lidt.. skal ud og finde mig en monoblok til den på et tidspunkt...

• #5   3. jun 2008 men et kabinet på 60 liter til den bass er faktisk også anbefalede mål i lukket kabi! - så kør du bare på smiley

• #6   4. jun 2008 jeg prøvede i dag et kabinet på 57,5 liter og dette var ikke nok.. jeg prøvede så med en port i siden.. hjalp heller ikke noget så nu hedder den 70 liter med 2 porte.. det hjalp en helt del.. sættet er i øvrigt til salg nu.. 1200 kr...

bas ny pris 1399

Kommentér på:
kabinet til Ground Zero Gzrw 15-al

Annonce