638 visninger
|
Oprettet:
Mp3 filer og lign. i bilen {{forumTopicSubject}}
Hej hej
Jeg har i dag købt en Toyota Aygo, og jeg tænkte, at jeg nu jeg bruger penge ligeså godt kan prøve at bruge lidt flere så langt tid jeg nu har dem. Og jeg er faktisk godt tilfreds med anlægget i Aygoen, det ville bare være lækkert, hvis man på en måde kunne sætte en lille ekstern harddisk til. Er det muligt?
Jeg kan via AUX sætte min telefon og mp3 afspiller til, men findes der en lille harddisk af en art, hvor man kan ligesom kan sige man har 10 gb eksempeltvis. Eller skal man over at have en iPod for det kan lade sig give sig?
nov 2003
Følger: 33 Følgere: 83 Biler: 8 Emner: 24 Svar: 2.910
apr 2004
Følger: 126 Følgere: 164 Emner: 184 Svar: 5.577
En harddisk i sig selv er et lagringsmedie som kræver en ekstern controller (computer eks) for at virke. Du er nødt til at have en "komplet" afspiller, for at kunne sætte den til i bilen. Der findes mange afspillere der har direkte tilslutning for eks 2,5 HDD, men størrelses-mæssigt er de ofte forholdsvis store, og personlig vil jeg mene at du vil få langt mere ud af en Ipod/Zen eller lignende...
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 38 Svar: 263
sep 2006
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 27
Jeg så nemlig en bilradio hvor man kan sætte en ekstern til via usb.. Men jeg ved bare ikke om den passer i Aygoen..
nov 2003
Følger: 33 Følgere: 83 Biler: 8 Emner: 24 Svar: 2.910
Mp3 filer og lign. i bilen