{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Patrick P
Patrick P
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 27

Mp3 filer og lign. i bilen {{forumTopicSubject}}

Hej hej smiley

Jeg har i dag købt en Toyota Aygo, og jeg tænkte, at jeg nu jeg bruger penge ligeså godt kan prøve at bruge lidt flere så langt tid jeg nu har dem. Og jeg er faktisk godt tilfreds med anlægget i Aygoen, det ville bare være lækkert, hvis man på en måde kunne sætte en lille ekstern harddisk til. Er det muligt?

Jeg kan via AUX sætte min telefon og mp3 afspiller til, men findes der en lille harddisk af en art, hvor man kan ligesom kan sige man har 10 gb eksempeltvis. Eller skal man over at have en iPod for det kan lade sig give sig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mp3 filer og lign. i bilen
  • #1   4. aug 2008 kan desværre ikke svare dig på spørgsmålet men er ved at finde ud af om man kan smide ipod lige i eller der skal specielt ipod kabel til da jeg har samme radio i min

• #3   4. aug 2008 For at gøre det klart, så er AUX en ren analog indgang.
    En harddisk i sig selv er et lagringsmedie som kræver en ekstern controller (computer eks) for at virke. Du er nødt til at have en "komplet" afspiller, for at kunne sætte den til i bilen. Der findes mange afspillere der har direkte tilslutning for eks 2,5 HDD, men størrelses-mæssigt er de ofte forholdsvis store, og personlig vil jeg mene at du vil få langt mere ud af en Ipod/Zen eller lignende...

• #4   4. aug 2008 du kan så vidt jeg ved også få en ipod med 160 gb

• Patrick P
    Patrick P Tilmeldt:
    sep 2006

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 27
    #5   4. aug 2008 Jeg har bevidst fravalgt iPod tilslutning, da jeg ikke rigtigt er meget for iPod smiley

Jeg så nemlig en bilradio hvor man kan sætte en ekstern til via usb.. Men jeg ved bare ikke om den passer i Aygoen..

• #6   4. aug 2008 kan man montere en ipod med dobbelt jack stik? eller skal der specielt kabel?

Kommentér på:
Mp3 filer og lign. i bilen

Annonce