{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Ang. køb af høljtalere :O( {{forumTopicSubject}}

Hey Folkens!

Jeg vil lige høre jeres mening om min dårlige og ærgelige oplevelse her på bilgalleri :O/

Da en af mine 6x9 baghøjtaler er sprunget, tænkte jeg at jeg kunne finde nogle nye her på bilgalleri :O) Jeg fat også et sæt som en bruger solgte her på bilgalleri....

Vi aftalte at jeg skulle overføre penge til vedkommen og han lovede at sende højtalerne dagen efter..... der nu gå 2,5 uge og jeg har stadigvæk ikke set skyggen af højtalerne :O( hvilket jeg er RET så træt af.... :O/

Jeg kan se vedkommen har slettet sin bruger herinde, men jeg har vedkommens telefon nummer og har flere gange rykket ham for, at sende dem til mig...men intet er sket!!!

Så hvad er jeres mening og råd til hvad jeg kan gøre ??

håber i kan hjælpe mig smiley

Mvh. Mikkel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. køb af høljtalere :O(
  • #1   13. aug 2008 få banken til at tage pengene tilbage... jeg ved ikke om den kan efter 2,5 uge men jeg er ret sikker på det kan hvis der kun er gået nogle få dage

• #3   13. aug 2008 Jeg er nu ret sikker på at banken ikke kan trække pengene tilbage, når det er en pengeoverførsel.

Det kan de kun hvis man har betalt med dankort, hvilket man selvfølgelig ikke kan være ved private handler.

Hvis han ikke bor for langt væk, må du bare køre forbi med et par kammerater, eller true ham med at melde ham til politiet

• #4   13. aug 2008 ja hvis du bor i nærheden kan du nok hurtigt lære ham at det var en dum ide ved at lave lidt ridser i hans lak smiley

• #5   13. aug 2008 klamt at folk skal ødelægge det for andre... Når jeg sælger noget vil jeg helst have pengene først, men med sådanne hustlere på gaden, så er det klart at folk tøver...

Snakket med politiet?

• #7   13. aug 2008 oh my god!

presto - tag dig lige sammen

• #8   13. aug 2008 Du så lige en gylden mulighed for at få 1000 spir mere snydt fra manden?

Mikkel V- man er desværre nødt til at være varsom med hvem man handler med. Og et telefonnummer er simpelthen ikke nok til at man overfører penge til en mand. Men det har du jo ilge på bitter vis lært nu...

• #9   13. aug 2008 Jeg var oss ved at købe nogle højtallere igår herinde... og syns godt nok at det gik "forstærkt".. derfor sprang jeg fra og prisen var oss vildt lav iforhold til hva de koster normalt..

• #10   13. aug 2008 (også skulle de jo sendes derfor stolede jeg ikk på ham)

• #11   13. aug 2008 Mange mange tusind tak, for den meget fornemme og fine opbakning fra jer alle sammen som har skrevet tilbage på mit indlæg :O)

Ja jeg må jo bare erkende at det er ikke alle folk man sådan lige kan stole på... Men som flere af jer har skrevet, har jeg ikke prøvet og kontakte min bank, for at høre om de vil trække pengen tilbage - da jeg jo selvfølgelig håber på at "naren" sender højtalerne....

Jeg har gjort det op med mig selv, ser jeg ikke højtalerene i løbet af denne her uge melder jeg ham til politiet for bedrageri som "andrea P", da hun har helt ret i dette.... smiley

Stay T: det var da en rigtig god ide du forslog der, med at lave et logometer på hvor mange vare folk bruger..da det vil give mere tryghed :O)

presto .: Jeg takker pænt nej tak for dit til ang. jbl højtalere, da jeg køber nogle pioneer TS-A6903i hvis jeg ikke modtager de andre....

hehe... jaa vi kunne jo lige mødes nogle stykker også køre ned og hilse "pænt" på ham ?

hvor er I alle sammen bare nogle flinke og rare personer, dem som har skrevet til mig :O)

mvh. Mikkel

• #12   13. aug 2008 mikkel - hvis du får pengene tilbage af banken og han sender højtalerne kan du jo bare overføre pengene igen... efter et par uger hvor han har fået lov til at svede selvfølgelig smiley

• #13   18. aug 2008 SÅDAN!!!! Nu har jeg lagt om længe modtaget mine højtalere....:) Jeg modtog dem torsdag aften, med pakkeposten og de blev monteret her i weekenden, så nu er der igen lækkert musik i løven efter lang ventetid... Pyha ;o) det holdt lidt hårdt he he.....

• #14   18. aug 2008 hæ hæ sådan mikkel smiley

Kommentér på:
Ang. køb af høljtalere :O(

Annonce