{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. køb af bil .. :)
  • #1   20. jul 2011 kan man ikke få den med klima

  • #2   20. jul 2011 det er jo hvad du er til.

  • #3   20. jul 2011 A/C hvis du kører meget om sommeren det er ikke til at undvære!!


  • #4   20. jul 2011 Fin lille vogn, men reservedels priserne er rimelig peberet.. Jeg ville vælge en med A/C..

    se/hør om vandpumpen er skiftet, det kan spare dig for små 3000kr.. den gamle type vandpumpe bliver utæt..

    se også efter i fordørsgummilisterne ved panelet, der er nogen af bilerne der begynder at ruste der..


  • #6   20. jul 2011 Det er jo samme pris.. Jeg havde valgt den med AC, og så ok den er lidt ældre..

  • #7   20. jul 2011 thomas læs lige efter igen..

    Jeg havde også valgt med ac.. det skal da ha's om sommeren..

    Men.. lige en 107er? aaarh.. du har lige haft en fed celica, hvorfor så, sådan en lille.. eh mindre køn model?


  • #8   20. jul 2011 for mig at se er det sku lige meget med a/c med det vejr vi har herhjemme, jeg ville langt hellere ha fyr i bilen. Jeg har haft en bil med ac, og jeg brugte det ikke, ret dyrt i brændstof.

  • #9   20. jul 2011 Mr. Marcel .: Jeg har lige haft en Calibra, og tak fordi du synes den var fed .. smiley
    En 107'er? Af den gode grund at den er billig at holde kørende, og skal til at køre mellem Esbjerg og KBH et par weekender i mdr .. smiley Og en Lupo 3L er jeg ligesom blevet talt fra .. Og så er det billigte jo næsten sådan en 107, c1, Aygo .. smiley

    Jeg tænker også bare lidt på når bilen skal sælges igen .. Det er godt nok et stykke ude i fremtiden, så der kan det ene eller det andet år vel ikke betyde så meget? Hvorimod A/C måske tæller mere?

    En anden overvejelse; Er der nogle der ved om der er lavet nogle forbedringer af '06 modellen i '07 eller '08?


  • #10   20. jul 2011 så kan du da købe en diesel hakker? smiley
    syntes simpelthen 107 og 1007 var en fejl fra peugeots side, ligesom fiat.... faktisk bare var en fejl i sig smiley

    Bryder mig ikke om golf, men ville da hellere ha en golf 2 td end sådan en der smiley


Kommentér på:
Ang. køb af bil .. :)

Annonce