{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Warrior VS Shark
  • #1   11. jan 2009 det skal helst ikke være ret dyrt, da jeg ikke gider at bruge vildt mange penge på det

• #2   11. jan 2009 den forstærker som jeg bruger hedder DHD NTX 2662, hvor jeg har brokobbelet en kanal til subben så den får 300 watt. jeg høre meget musik med meget bas i.

• #3   11. jan 2009 hvis du kun har 300 watt så skal du ikke vælge en shark da den godt vil have noget mere. ps shark og de ny warrrior hedder GTX nu

men da jeg kan forstå du er glad for bass vil jeg forslå dig den her som er på tilbud til 799.- og kommer ikke helt ud af kontrol med kun 300 watt
    http://pr-autostereo.dk/oscommerce_st/catalog/product_info.php?
    cPath=23_44_67&products_id=438

en anden muligehed er hertz eller pereeles.. de kræver ikke så mange watt med lyder ganske godt.

• #4   11. jan 2009 hehe jo sorry det er rigtigt det er to kanaler som er blevet brokoblet til en.

Jeg skal have en bas som kan give masser af bas og lydtryk

• #5   11. jan 2009 Det kan den GZRW30SPL også ...det er der ikke nogle trivl om den er lavet til det for mål ..

men men 300 watt er ikke meget at hiv lydtryk ud af.. så den dag du lige har lidt flere penge så køber du en monoblock som kan få evt GZRW30SPL til at yde 100 % eller en GTX

• #6   11. jan 2009 nej det er rigtigt nok at 300 watt ikke er meget, men synes eller andet sted at det er godt nok, for boxteren har kunne levere et rigtigt god resultat også selvom at den kun fik 300 watt

• #7   11. jan 2009 jeg vil ikke være gro men vil vove den påstand at det vil du ikke sige hvis du have hørt den på en monoblock der have haft styr på den smiley

subs der ikke få nok af leve af har det med ikke at kom tilbage hurtig nok så de kommer til at lyde slow. plus de bliver meget løs i deres ophæng med tiden af den mishandling.

men nu har du et par muligheder og hved hvad der skal til for at få den optilmal lyd.

hilsen ice.

• #8   12. jan 2009 ***Looove Clear Music** hvem hentyder du til ???

og jeg syens ikke nogle her ud over mig har anbefalet noget til dennis og jeg kan love dig at jeg ikke er forhandler og det kan alle i Db / emma verden bekræft.

jeg går bare meget op i det med lyd i bil . og møder op til dvs konkurancer

Kommentér på:
Warrior VS Shark

Annonce