{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Warrior Vs. Shark?
  • #1   7. maj 2009 Synes personligt at Warrioren lyder bedst... Men de er bestemt ikke særligt vellydene... ?... Overvejet at der findes andre enheder ?

• #2   7. maj 2009 Jamen, søger bare en der kan lave noget tryk i kabinen, så man virkelig kan mærke det. Og det burde den vel kunne levere?

• #3   7. maj 2009 Nu har jeg ikke læst alt her i teksten... Men men men men... En GTX Shark eller et par Warrior enheder kan nu altså sagtens sparke røv ja ;)... Giv dem en fornuftig mængde effekt, så skal de nok levere lydtryk for hver en øre du har betalt... De kan skam levere lydtryk... og til at rigtig billig penge... Men lyden er self os derefter... Men jeg synes skam de er okay til prisen... jeg ville personligt bar hellere have en enhed som kan kombinere lyd og lydtryk ;)... Men anbefaler hverfald man tlnker sig om hva man ønsker sig i sin bil... Hvis man vil have opmærksomhed mens hele bilen rasler, for ja de levere faktisk fornuftigt lydtryk :P... Så er Boxter aka. GTX noget af det ypperste til prisen BASTA !

• #4   7. maj 2009 hehe... jeg havde engang en 12" warrior og et sæt xhq pro comp 6*9" på 2x220 watt sat til en 4 kanals Silversonic 2200 forstærker .. det spillede så højt at jeg ikke kunne sidde i bilen.. og den nye ejer kører med det... så det har nok spillet i 3 år indtil videre smiley stadig for fuld tryk..

skal siges at den silversonic kom fra Importas.dk smiley haha

• #5   7. maj 2009 Okay, så lige for at opsumere, i mener ikke en Shark er 500kr mere værd end en warrior? smiley

• #6   8. maj 2009 Det kommer bestemt an på hva det skal bruges til... Skal du spille helt ekstremt højt, så er SHarken sjovest... Men den kræver at du kan levere små 2000 Watt RMS for at du får du virkelig får noget optimalt ud af enheden... ! Derfor er Warrioren klart at fortrække... !

• #7   8. maj 2009 Okay, og warrioren kan også godt spille godt højt uden at begynde at skrætte?

• #8   8. maj 2009 Sagtens... Dog findes der enheder som er lige så sjove, som dog os lyder bedre...

Kommentér på:
Warrior Vs. Shark?

Annonce