{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

anlæg mærke {{forumTopicSubject}}

Hvilket mærke er det bedste inden for bilsterio = ?
vil i mene?

er der noget man skal holde sig fra

Hvad skal man lægge godt mærke til når man vil have et ordenligt ?

og skal afspiller +højtaler og diverse, ikkke helst være af samme mærke

håber i kan besvare dem smiley har nemlig ikke helt styr på det, andet end det skal lyde godt smiley

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anlæg mærke
  • #1   1. mar 2009 Det kommer an på hvad inden for bil stereo. radioer syntes jeg alpine laver de bedste, hvis det er højtalere ville jeg vælge rainbow. Men der er også langt dyrer mærker. Du skal bare huske på at bare fordi de har mange watt er det ikke nødvendigvis det bedste. Prisen hænger ofte sammen med kvaliteten.

  • #2   1. mar 2009 jeg syns jbl,s gti 504 spiller totalt iorden, samt deres gti 12 tommer.

  • #3   1. mar 2009 jamen jeg vil gerne give en god pris for højtalere, da det fylder meget for mig når jeg er ude og køre, så vil ikke have noget skod.

  • #4   1. mar 2009 Det er jo det samme som at spørge herinde om hvilken bil der er bedst! 75% vil jo svare deres egen!


    Selvfølgelig kan svarene da bruges. Man skal nok bare først sorterer de svar fra med kun et mærke, og så gennemgå resten.


  • #5   1. mar 2009 så det er pioneer jeg skal holde mig til hvis det skal stå til jer ?

  • #6   1. mar 2009 Der bliver ikke kun spurgt til et mærke. Der bliver spurgt om det er bedst kun at holde sig til et mærke.

    Jeg mener nu ikke at man behøver holde sig til et bestemt mærke. For jeg tror ikke at et mærke er bedst til at lave alt.
    Nogle mærker gør mere ud af deres HU'er, andre deres højtalere osv.


  • #7   1. mar 2009 ok, så kan jeg godt , sætte nogen forskelllige sammen, men nu når man alligevel skal købe et helt nyt højtalere sæt. så det vel lige så godt og købe et ordenligt sæt der spiller godt, fx jbl, pioneer mds osv

  • #8   1. mar 2009 Du kan generelt ikke sige hvad der er bedst... Men tvivler ikke på at hverken ODR eller Focal top serier spiller kanont...!

  • #9   1. mar 2009 Og McIntosh

  • #10   2. mar 2009 Ketil =SBL=

    Har du hørt den ODR bil efter den er blevet 4vejs,hvis ikke du har så burde du se om du kunne komme til det, for den er kun blevet bedre


  • #11   2. mar 2009 jeg syntes også at rockford fosgate og hifonics er værd at nævne da de ligger blandt top 5 i usa ... bare et indput ... det er individuelt og kommer an på hva du har behov for ... jeg har fundet min farvorit og du finder kun din ved at prøve dig frem .. selvfølgelig er det godt at få råd , men du finder kun det du ALLER bedst kan li ved at prøve dig frem ...

  • #12   2. mar 2009 Jesper J
    Hvad blev der af Audison ?? ;o)

    Mht spørgsmålet, så er der intet svar på, hvilket mærke der er det bedste, vidste man det, så ville du i teorien ha´ det perfekte anlæg, og derved slippe for at bruge penge på alle de andre mærker.

    Det der er sagen ved bilstereo er, at primosmotor er lidenskaben til, at sammensætte det mest optimale lyd"studie" i sin vogn, og det kræver selvfølgelig nogle ret så fornuftige mærker/produkter, men samtidigt skal man få dem til at spille sammen, ergo, få det til at gå op i en højere enhed, og derved nå det mest optimale lydmæssigt.

    Ergo, så er det egne erfaringer der spiller ind, og du kan ikke kun tage ét mærke, da det er de færreste af dem, der laver high-end produkter over hele linien, men du bliver simpelthen nødt til at lytte dig til den sammensætning der er mærkerne imellem, og derved finde udaf hvilke mærker der spille bedst sammen.

    Bare min mening.


  • #13   2. mar 2009 Pioneer er faktisk de eneste der har et komplet high end setup...

    Til Alpine F1 atatus mangler der jo lidt...

    Der var da ikke meget audison til em 08 efter hvad jeg har hørt, derimod var der DLS,som ikke er nævnt


  • #14   2. mar 2009 Beklager mente det var det jesper manglede

  • #15   2. mar 2009 efter min mening ligger det ca sådan her:

    SQ: pioneer

    SPL: DD


  • #16   3. mar 2009 Jesper J
    Nu har jeg prøvet at lytte til en Audison HR 100 L i en Emma bil, og den er bl.a skyld i, at jeg har fået interessen for bilstereo, så for mig at se, hører Audison med rette, indunder SQ kategorien.


  • #17   3. mar 2009 BluezCat-DK *

    Jeg hørte også Zissers bil smiley Jeg har skam også kørt med Audison af samme grund, Men har faktisk fået en mere velspillende bil efter de er blevet skiftet ud.. Der er faktisk flere der har gjort det samme og har fået rigtig gode resultater ud af det incl. Zisser


  • #18   3. mar 2009 sunRS 4
    Men stadig synes jeg nu nok, at Audison hører indunder SQ, for der skal stadig en del erfaring, og viden til, at gøre det bedre, når først man er helt deroppe.


  • #19   3. mar 2009 Hvor oppe ?

    Og ja, jeg siger jo ikke at Audison laver dårlige ting, der findes bare mange ting som er bedre og billigere..


  • #20   4. mar 2009 sunRS 4
    Nu tænkte jeg "deroppe" hvor vi snakker om en Audison HR 100 L, jeg har endnu ikke stiftet bekendtskab med "afløseren", derfor ken jeg ikke udtale mig om den.

    Jesper J
    Hvad angår Vrx-serien, så kender jeg den ikke, men har heller ikke hørt voldsomt godt om den, dog er det ikke tit, at jeg ser en SQ bil i high-end klassen, med forstærkere til 4-5000.- /stk. ;o)

    Udover det, så kan du vel godt tilføje Steg til listen..


  • Carsten S
    Carsten S Tilmeldt:
    jun 2004

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 155
    #21   4. mar 2009 Hold nu op med at kaste om Jer med dyrere dyrere mærker... Der er et gammelt ordsprog indenfor bilstereo som hedder "installation er 80% og udstyret er de sidste 20%". Personligt har jeg en bil hvor der sidder et relativt billigt anlæg ihvertfald i forhold til hvad der har siddet i den og det spiller røven ud af mange biler med dyrere anlæg... Hvorfor, fordi jeg har brugt ufatterlig mange timer på selve monteringen.

    BluezCat-DK: Den bil hvor den HR100 sad i var der brugt ufatteligt mange timer på (læs: flere 1.000 timer) og der er jo nok en grund til den ikke sidder i bilen mere smiley Men det er da en fin forstærker...


  • #22   17. mar 2009 det kommer også helt an på hvad for en lyd du er til for jbl gti sparker virkelig røv og alpine er ikke så vild men har rener lyd jeg ville prøve mig frem vis du spør mig men vis du går op over en pris klasse på 3000-4000kr så burde det ikke være så dårligt ville jeg mene

Kommentér på:
anlæg mærke

Annonce