{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anlæg (mærke)
  • #1   8. maj 2012 JBL ja
    Klart Pioneer

    Ellers også MDS

    Vibe (Også billige)


  • #2   8. maj 2012 Når nu man snakker om bedste lyd, så er der ingen grund til at nævne mærlker, der lyder endnu dårligere, end det der er nævnt i forvejen..

    Af de nævnte mærker, er det Alpine. Går man op i det dyrere, så har Pioneer også nogle lækre produkter.
    Lydmæssigt er Alpine stadig førende, på radio området, mens Pioneer også er godt med, desværre bare uden at kvaliteten på enhedens elektronik følger med.

    Snakker man basser, højttalere og forstærekre, så findes der SÅ mange andre mærker, der laver langt bedre enheder, end f.eks Alpine, Pioneer og så videre.


  • #3   8. maj 2012 Jeg har en kærlighed til Alpine Headunit, og så Rainbow Højtalere/Bas smiley

  • #4   8. maj 2012 Ja jeg er på samme vogn som BDOG smiley

    Men JBL ville jeg ikke røre med en ildtang, da jeg synes det, rent ud sagt, lyder af pis smiley

    Både Alpine og Pioneer laver nogle fine produkter, men som BDOG også siger, findes der SÅ meget bedre...

    Nu ved jeg ik hvad din prisklasse er, men jeg ville kigge efter DLS, Hertz, Ground Zero. umiddelbart


  • #5   8. maj 2012 rockford.. super lyd:)

  • #6   8. maj 2012 syntes selv at en bluepunkt ´s lyd i deres HU´s (justeret til classisk) spiller super fedt.

    men alt farver lyden.
    eks. med farver.
    alpine hu´s afspiller lyden som blå. hvis den sider over en JL forstærker som farver gul og du har du jo en grøn lyd hvis i kan følge mig


  • #7   10. maj 2012 har meget JBL i hovedet men kan bare ikk bestemme mig ordenligt .. :d

    ville se på det tark for jeres beskeder


Kommentér på:
anlæg (mærke)

Annonce