{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forstærker varm? :s
  • #1   11. jun 2005 Kølere er nok en god idé.. Så er du ihvertfald også på den sikre side...

/Kim S

• #2   11. jun 2005 Jeg er også selv ved at skal lave lidt anlæg..
    Men jeg synes da ikke jeg har set noget til at andre har kølere i deres.. Men det ville da være praktisk.
    Er det noget man kan købe specielt til det da?

• #3   11. jun 2005 Nææh, tror jeg ikke. Men det er vel bare at købe et par somputerblæsere ellers. Men har heller ikke set andre med det, så er det nødvendigt?

• #4   11. jun 2005 Hvad er et par "<i>Superblæsere</i>" så? og er det så noget man kan tilslutte på selve forstærkeren? <b> o,O </b>

• #5   11. jun 2005 der skulle ha stået computerblæsere.. Ved ikke hvor mange vold de bruger.. Men så skal man til at lave noget fiis med modstande osv.. Så vil helst høre fra en der har anlæg af denne type selv om det er nødvendigt. For hvis ikke gider jeg sgu ikke til at lave det... :S

• #6   11. jun 2005 der er nogle der ligger nogle rør ned til blæseren på forstærkerne så den kan få luft ned

• #7   11. jun 2005 computerblæsere kører på 12 volt så de kan sluttes direkte til bilen, man kan også få nogle med farvede leds hvis det skulle have interesse

• #8   11. jun 2005 jesper..!
    bilen køre ved omkring 12,6 volt slukket, og omkring 14,4 tændt..!
    i længden vil det slide mere på blæseren at den kører 14 volt, plus den vil larme lidt ekstra.!
    en varme reguleret styring til blæseren er sagen, så larmer den ikke konstant, (hvis bilen holder stille, og anlæget er slukket)

• #10   11. jun 2005 har det i min og må sige det virker. jo koldere din amp er jo mere kraft vel den altid ligge ud! du skal have fat i et relæ med 4 ben så tager du plus minus og remote fra din forstærker og så køre de ellers samtid med du tænder for anlæget. og nej de larmere ik det helt vilde ik noget der genere i hvertfald.

• #11   11. jun 2005 Martin D. Vil du skrive en opskrift. (En vejledning til folk som er bange for at ødelægge dyrer højttalere og lign.) hehe

Ville være super lækkert med en vejledning til montering af computer blæsere.. Hva gør man når bilen laver for mange volt så? smiley

• #12   12. jun 2005 jamen altså det er lige meget med de volt der. men hvis du gerne vel have den skal køre med noget mindre, skal du bare tage blå og sort eller blå og rød kan jeg ik lige huske.... men jeg har den til og køre på 12-14 volt, det kan den altså sagtens holde til. men men hvis der ellers er nogle spørgsmål må du/i kontakte mig på msn: martindolby@hotmail.com

• #13   13. jun 2005 det martin D skriver er helt rigtig, har selv smidt to computer blæser i mit for at holde forstærkerne kolde.
    brug remoten til at tænde dem ved hjælp af et relæ

Kommentér på:
Forstærker varm? :s

Annonce