{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til anlæg i bilen
  • #1   15. aug 2009 Mellem 10.000 og 100.000. Det er sku lidt svært at sige. Det er nemmere at sætte et budget for det og så undersøge markedet....

• #2   15. aug 2009 snak med autofihi min ven fik et sæt til 10k men fik 4k rabat

• #3   15. aug 2009 okay..havde regnet med mellem 5-7000..men prøver og tage til carsound i horsens en af de næste dage

• #4   15. aug 2009 Mellem 1000 - 500000
    Det er jo svært at sætte pris på, det ville være nemmere hvis du sagde du havde x antal penge at lage med, og der skulle være meget bas.. Så kunne vi måske hjælpe med at finde produkterne.

• #5   15. aug 2009 De har Rainbow i Carsound. Det er god lyd til fornuftige penge. Men efter hvad jeg har hørt, så skal stå fast på dit budget, for han skulle være meget begejstret for at skrue meget op for folks budgetter.

Men tag at undersøg lidt med priser og hvad du selv syntes ser godt ud i din prisklasse.

Ved også at T Hansen er ved at skifte Pheonix Gold ud, så der tror jeg måske du kan være heldig at få nogle billige højttalere.

Happy Hunting smiley

• #6   15. aug 2009 det her er et fint begynder sæt det spiller faktisk rimeligt og til prisen kan man ik forlange mere og det er tysk kvalitets vare og ik noget kina skrammel osm fx xuond fra thansen

• #7   16. aug 2009 at folk moske kommer til og bruge lidt flere penge end de havde regnet med når de kommer neg til carsaund horsens kunne jo også have noget og gøre med han har et godt lytte rum hvor men kan a b lytte højtalerne og så moske kommer hjem med noget der er lidt dyrere end men havde regnet med men som regel også bliver gladere for i det lange løb. der er i vært fald min erfering.

Kommentér på:
hjælp til anlæg i bilen

Annonce