{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Køb af anlæg {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg ska til at købe mit første anlæg, og har fået tilbudt noget som jeg sys lyder meget rimeligt:

det består af:

HU, Panasonic (CQ-C7303N)
forstærker, earthquake 5 kanals med 920 rmswatt
subs, 2 stk 12" earthquake basser, kender ikke modellen desværre, men de er helt sorte.
højtalere, audio system 5-6" mellemtone. og 6x9" helix højtalere (mener det er en billig model)
og en kondensator som jeg ikke lige kende mærket på.


Hvad ville i mene var en rimelig pris for dette?



Mvh Rasmus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af anlæg
  • #1   28. aug 2009 1500 til 2500..

    min kammerat har et sæt 5.25 mds (de billige) og et sæt 6x9 mds (også de billige/røde) de spiller super godt.. de koster nok 900kr eller lign.. og de spiller rigtig godt.. ellers så vent et års tid så kan du få nogle vilde højtalere osv til ingen penge i sverige til vallåkra træffet..


  • #2   28. aug 2009 sørg for at få et komponent sæt fra audio system istedet for 2-vejs.
    tro mig, et komponent sæt fra audio system is very nice. ligger til 2000 kr. og spiller 110% rent.


  • #3   28. aug 2009 Andreas A: tak for svaret, men jeg kan ikke vente så lang tid smiley hehe...

    Lui H: kai, hmm, lige lidt for dyrt hvis jeg ska ha det fra nyt af smiley


  • #4   28. aug 2009 hvor meget vil du gi for et anlæg ?

  • #5   28. aug 2009 MikkL [ Cosa Nostra ]

    Mener det er morel der har lavet en coax enhed som anmelderne dømte som en af de bedste højtaler enheder de havde hørt...

    Et komponentsæt er ikke altid den bedste løsning det kommer helt an på hvordan placeringen i bilen passer... Hvis de skal sidde i instrumentbordet, så er et komponentsæt ikke nødvendigvis særligt godt... der kan en Coax enhed være en meget bedre ide. pga placeringen...


Kommentér på:
Køb af anlæg

Annonce