{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

2 spørgsmål angående anlæg ? {{forumTopicSubject}}

er ikke så meget ninde i det med anlæg ved specifikt godt hvordan man kopler forstærker hjøtaler osv til men..

Hvad gør en kodensator ? og hvordan kopler man den til ??

andet spørgsmål er kan man bro koble eller hva det hedder 2 forstærker sammen? hvis ens hu kun har en udgang til højtaler ?

Freksempel 2 kanals ( køre bas og baghøjtaler) og en forstærker der trækker de andre ting ?

Mv-Rasmus

har tænkt på det i et stykke tid mean keder mig sku lidt nu så hvis der var andre der ikke havede noget at lave kan de jo forklare smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 spørgsmål angående anlæg ?
  • #1   26. nov 2009 En kondensator er som et ekstra batteri. Et tørt batteri du kobler på, direkte på plusledningen fra batteriet, og fra kondensator til forstærker.

    Den sørger for der konstant er + 12V


  • #2   26. nov 2009 med hensyn til udgang på HU. skal du bare købe et Y-stik

    http://carsound.dk/kategori.asp?id=1124&pk=720


  • #3   26. nov 2009 dvs at hvis min opsætning ville lyde på 2 front jbl 2 vejs 4 tommer og jbl 3 vejs 6'9 baghøjtaler samt magnat 2 kanals forstærker, pyle bas og en 4 kanals forstærker ville det være en fordel at smide sådan en fætter i eller skal der 2 i ?

  • #5   26. nov 2009 Haha er du blevet frosset på den anden bruger?:)

  • #7   26. nov 2009 ja XD det nedern så låner lige bettebrors smiley

  • #8   26. nov 2009 okay haha:)
    - Du Glæder dig godt nok til at få den bil og så til der skal anlæg i:P


  • #9   26. nov 2009 .

  • #10   26. nov 2009 Mike Elmhøj

    En kondensator har intet med et batteri at gøre så lad være med at skrive sådan noget lort tak...


  • #11   27. nov 2009 Slap dog af Cody . Hvem fanden har lige pisset på din sukkermad?? TAL PÆNT

  • #12   27. nov 2009 Morten J

    Det pisser mig af at folk er dumme nok til at skrive om ting de ikke ved noget om.. som f.eks. når de skriver at en kondensator er ligsom et batteri... De burde holde sig fra bilstereo til de rent faktisk ved noget om det...


  • jakob a
    jakob a Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 10
    #13   27. nov 2009 -cody- hvis du er så pisse træt af andre ikke ved lige så meget som dig, så hjælp dem dog og del ud af din store viden...
    der er ingen grund til at pisse på folk der faktsk prøver at hjælpe.. folk der skriver som dig uden brugbare informationer på et ellers udemærket indlæg pisser mig af!!


    - rune : hvis dit lys blinker når du skruer op for bassen, kan det hjælpe at koble en kondensator til mellem batteri og forstærker, så tæt på forstærkeren som muligt. det vil også give bassen mere power, da forstærkeren får det strøm den skal bruge med det samme.


  • #14   27. nov 2009 jakob A

    At en kondensator hjælper på blinkende lygter er en myte... det holder kun stik i 50% af tilfældene... Ofte er problemet at man ikke har et stelkabel der er tykt nok mellem karosse og batteri... Så der bliver en flaskehals der... En kondensator i faktisk unødvendig i de fleste alm hverdags setups...

    Og så heller ikke flere ukorrekte oplysniger fra dig tak...


  • jakob a
    jakob a Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 10
    #15   28. nov 2009 cody.. hvis du læste hvad jeg skrev, ville du se at jeg skrev at det KAN hjælpe.. ikke at det med garanti gør det.. det hjælp på mit da jeg fik en monteret.. men fuck det.. hvis du er typen der hygger sig med at jorde andre så skal du da have lov.. men godt at se du dog kunne hjælpe lidt.. super:)

  • #16   29. nov 2009 jakob A

    Når du bruger en kondensator til at løse problemet med blinkende lygter så snyder du dig selv... Den fikser kun symptomet... ikke det reelle problem som er at din stel ved batteri er for dårlig...

    Det en kondensator kan gøre er at hjælpe lidt på lydkvaliteten af din subwoofer ved at kunne levere strømmen hurtigt nok... og dog... For dit batteri skal stadig levere strømmen til din kondensator... der konstant skal oplade sig selv mens musikken spiller.. = En kondensator hjælper faktisk først rigtigt når man også har et ordentligt bilstereobatteri...


  • #17   29. nov 2009 jeg er så træt af at høre om alle dem som mener at en kondensator er det samme som et batteri... som cody skriver passer det langt fra..!!!!!

    og Jakob A hvis du nu gad at bruge bare lidt tid herinde kunne du se at cody faktisk tit hjælper, og kun kommer med brok når sådanne latterlige udtagelser kommer frem i lyset... er så træt af at folk som ikke ved en skid om bilstereo PRØVER at hjælpe og skriver en masse lort som er forkert men sandheden er at de laver mere lort end er til gavn... støtter cody 100 % i at flok som ikk ved hva de snakker om burde holde sig fra at hjælpe...!!!



Kommentér på:
2 spørgsmål angående anlæg ?

Annonce