{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Problemer når jeg skruer volumen op? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Jeg har fået et problem med mit anlæg i bilen. siden jeg havde min fostærker og sub ude for at teste en anden forstærker og sub og efter jeg monterede min egen igen er det begyndt at spille rigtig ringe. når jeg skruger op på min HU. spiller det rigtig dårligt og skratter, men hvis jeg spiller lavt, spiller det nogle lunde, det er kun de højtaler der er sat til min forstærker der spiller dårligt. kan det være fordi den ikke har ordentlig forbindelse fra min + til forstærkeren? altså at den ikke får lov at trække nok Amp.?

VH William Green


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer når jeg skruer volumen op?
  • #1   29. nov 2009 fårlige forbindelser ville jeg tro

  • #3   29. nov 2009 Tec-head .
    subben spiller fint hvis jeg fx. stiller anlægget på 16 i volum. men når jeg så skruger op på 20 forsvinder bassen næsten helt og mine 2 6x9 jeg har sat til forstærkaren kan slet ikke spille ordentligt når der er bas. som om den slet ikke får nok power når den skal bruge noget?


  • #7   30. nov 2009 Min bas er brokoblet over 2 kanaler som kun spiller low pass, mine 6x9'er sidder på hver deres kanal og spiller full tone.. jeg har prøvet med en anden HU så den er udelukket. det er sket efter jeg havde forstærkeren og subben ude og derefter satte den i igen.

    når jeg skruger op for volumen kan forstærkeren slet ikke finde ud af at dele frekvenserne op og det hele begynder at skratte og spille meget svagt, men spiller jeg lavt, kan min sub spille noglelunde, men mine 6x9 skratter stadig. og spiller dårligt.


  • #8   30. nov 2009 har du tjekket at du ikke har fået skubbet til nogle kontakter på din forstærker så de evt står mellem 2 indstillinger..

Kommentér på:
Problemer når jeg skruer volumen op?

Annonce