{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

Anlæg ;) sjovt nok :P {{forumTopicSubject}}

Hører mange ting om xzound.. godt dårligt 1000 forskellige meninger.. men er det godt til prisen? man ka jo ikke komme uden om at det er billige ting de laver med højere effekt smiley ska jeg lade være eller? har kigget på JVC med præcis samme dele (i watt) til 1400 kr mere end det andet for samme ting.. hvad ska jeg vælge?:D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anlæg ;) sjovt nok :P
  • #1   15. jan 2010 jvc er bedre end xzound vil jeg nok mene. men nogle er meget tilfredse med deres xzound. så tror bare ikke man skal sætte for høje forventninger.

• #2   15. jan 2010 du køber bare jvc så har du ikke problemer med deres kinawatt osv!

• #3   15. jan 2010 tja prisen er billig og mange mener det er der efter . men vil sige du skal selv høre det .. for det xzound anlæg jeg har haft har jeg været utrolig tilfreds med det har spillet rigtig godt.

• #4   15. jan 2010 ronni det er ikke kina .. det er Taiwan det står faktisk også på mange kasser fra thansen..

Made in Taiwan not China copy hehe .. flækkede at grin da jeg så det første gang..

men vil sige at kvaliteten er rigtig fin til prisen

• #5   15. jan 2010 ja har haft en del derfra . en del radioer, og 2 forstærker en 1000 watt og en 2000 watt 4 kanals. Ledninger, Basser har jeg haft den gamle 12" og den nyere med dobbelt swingspoile i både 12" og 10" , Højtalere har jeg haft nogle Xzound GTX2 tror jeg de hed de var ikke til at slå ihjel spillede rigtig godt...

Men er begyndt at købe Brandford forstærker syntes de spiller lidt bedre og er lidt billigere smiley men det er jo en smagssag smiley

Har haft en billigere Ground Zero forstærker den var jeg ikke tilfreds med syntes ikke den spillede særlig godt, så har jeg haft en MDS GP4 spillede rigtig godt men ikke til prisen syntes den var for dyr ,,

så har jeg haft en Boxter pro 8" den tog jeg ret hurtig livet af .

En Boxter Warrioer tror jeg den hedder i 10" den syntes jeg ikke klarede det særlig godt

Efter min Mening er Xzound noget af det bedste af det billige til prisen har været godt til freds med det jeg har haft smiley

• #6   15. jan 2010 men syntes du skal prøve at høre det smiley de rer jo mange der har for fimset øre til xzound endelig kun skaber sig over det men jeg har aldrig haft problemer med noget af mit

• #7   15. jan 2010 jeg syns nu også min gamle xzound forstærker spillede rigtig godt.

er bare ikke så vild med deres højtalere. syns de forvrænger lyden lidt, men hva faen prisen er sgu også derefter.

• #8   16. jan 2010 tja ud ovre deres skingre diskant og det faktum at de ikke kan tåle at spille specielt højt er de jo egentlig ret billige, altså deres højtalere. har ejet flere sæt, det sidste holdte i omkring 24 timer og så stoppede det med at spille!!?

har haft en enkelt xsound sub, den spillede en halv time og ikke engang med specielt meget gas, det var nok til at tage livet af den, den havde brændt svingspolen. igen var den billig..

deres forstærkere er ganske okay.

deres phonokabler er noget skrammel med masser af løse forbindelser.

deres strømkabler er nogenlunde.

deres hu kender jeg ikke noget til

• #9   16. jan 2010 og alt ovenstående skriver jeg ud fra egne erfaringer.

• #11   16. jan 2010 må svare helt ærligt efter at ha monteret alt for meget af dette billige bras... Køb mindre men kvalitet, eller evt brugt... Jo det kan godt være det spiller... Men om det lyder godt tjov... Hvis man intet har at sammenligne med så kan alt lyde godt... Som f.eks bo L der ikke har haft andet end grej til at larme med... Boxter eller Xzound har nogle af samme værdier... Dog ved man hva boxters formål er... Gør det rigtigt første gang og køb noget fornuftigt...

• #12   16. jan 2010 ehe niclas smiley tja syntes han skal høre det selv inden man kan vudere om det er noget smiley har nu også haft en magnat smiley og en mds bass smiley

• #13   16. jan 2010 Sinus Live er også et billigt mærke, og prismessigt ligger det nogenlunde ens med xzound, men lyden og holdbarheden i det er meget bedre end xzound.
    Så nej. Det er ikke pengene værd.
    Det eneste xzound kan bruges til er at ødelægge sine ører. hvilket de så også gør rigtig godt

Kommentér på:
Anlæg ;) sjovt nok :P

Annonce