{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SURROUND HØJTALERE I BIL INGEN LYD?
  • #1   25. feb 2010 Asger D

Lad dog være med at sætte stue højtalere i din bil... er du dum? Hvad skal du også med surround højtaler i din bil? hvis du vil lave surround lyd i bilen så lav det dog rigtigt i stedet for det der pjat... det vil aldrig lyde godt det du har gang i der...

Og flyt så det komponentsæt op foran i bilen hvor det hører til...

• #2   25. feb 2010 lutter

• #3   25. feb 2010 hmm så vidt jeg ved køre bil anlæg med 4ohm??

• #4   25. feb 2010 Cody: fuck nu bare af, det var ik det jeg spurgte om? Kan høre du ik er så smart. Mit komponent er 6.5 " og det kan ik sidde foran i min corolla så ærgeligt hva. for det andet er det en billig løsning og nej jeg ved fandme godt det ik er surround effekt, men nu er tilfældet bare at det er et par højtalere fra et surround sæt så derfor.

Mikkel p: Ja det hele spiller fint og er lavet af en elektriker, men kun lyd igennem den nye tilslutede højtaler, og igen, det vist mit eget valg jeg ved godt det ik er bilhøjtalere men kan i vel være ligeglade med? smiley

• #5   25. feb 2010 Asger D

Lavet af elektriker... det tror folk stadig er en garanti for at det er lavet rigtigt... smiley

PS: Tror jeg er lidt smartere end lille ven...

Og så kan der sidde 4" enheder i din corolla.... Hvis det er den model jeg tror det er... så sæt da et billigt 4" sæt i istedet for at ødelægge de andre højtalere... Og få en bilstereo kyndig til at lave det... det lyder ikke som om din elektrikerven har haft ret meget styr på noget som helst der...

• #6   25. feb 2010 Så er jeg en af de 10 % for det spiller iorden og min DVD fungere perfekt. Nej når jeg opretter en tråd spørger jeg om noget og håber på et svar, ik personlige meninger om hvor GODT og DÅRLIGT det vil være

Prøv at hør - jeg har de her højtalere som jeg godt kunne tænke mig i da de er pisse gode, mit spørgsmål er ikke om jeg skal købe 4 " til foran, jeg spurgte om det andet var muligt og hvordan, det der hjælper intet smiley

• #7   25. feb 2010 Ja jeg har forstærker i

• #8   25. feb 2010 Den er skam udmærket.

- Eller antallet af ohm der ikke stemmer overens

• #9   25. feb 2010 Ohm er sku da ik ligegyldigt?! Hah jeg er ikke ekspert men cirka det hele handler da om ohmene, da en bilforstærker typisk levere de 4, og så er spørgsmålet jo om 6 er for meget at træke for den

• #10   25. feb 2010 Asger D

Godt så må vi jo lige fylde lidt info ind i øverste etage for viden er der ikke for meget af...

Ohm tallet er ligegyldigt i dette tilfælde da din forstærker sagtens kan tåle at arbejde i 6 ohm... det er inet problem... problemerne kommer først når du kommer under 4 ohm... for så er der forskel på hvad de forskellige forstærkere kan klare...
    Så spørgsmålet er ikke om 6 ohm er for meget for det KAN det simpelthen ikke være... Det betyder bare der kommer lidt mindre effekt til enhederne...

Så mikkel har ret... Og hvis du vil have hjælp til ting, bør du ændre din attitude en del... Da den der tåbelige "jeg vil have hjælpt til mit anlæg men vil ikke høre folks mening" attitude den kan du bare gå hjem med... For det du har gang i er idiotisk... men hey det er dig der vil ødelægge dine stueenheder så fred være med det... (nej stueenheder holder ikke til at være monteret i en bil ret længe... )

• #11   1. mar 2010 Mikkel P

Ja og så lige det med at jolavere impedans jo mindre sandsynligt at forstærkeren holder til det... Jo højere impedans kan den sagtens klare..

Kommentér på:
SURROUND HØJTALERE I BIL INGEN LYD?

Annonce