{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

martin k
martin k
Følger: 1 Emner: 85 Svar: 46

hjælp til valg af basenheder {{forumTopicSubject}}

har en kammi der skal br4uge et par nye 12", så sad vi og snakkde om hvad skal man igrunden specielt kigge efter. Effekt?, materiale? m.m. kom med nogle gode råd.
Det skal lige siges at de skal spille godt, og ikke kun bang bang

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til valg af basenheder
  • #1   14. okt 2005 som jeg plejer at sige, pris og kvalitet hænger som regel sammen. -også når vi snakker bilstereo?, så lad være at købe for billigt, hellere vælge 1 lidt bedre sub fremfor 2 billige

Effekten skal du ikke tænke så meget på, du vil sjældent komme til at udnytte den fuldt ud.
    Køb evt. med dobbelt svingspole(som jeg ved du selv har mars) det giver mulighed for flere mulige måder at installere på alt efter hvilken forstærker du har

overvej evt. MDS eller ALPINE her for du en god kvalitet for pengene

Manny
    Team Phanatic

• #2   14. okt 2005 Overvej også Boxter... Bosters DB warrior 12" Spiller framragende... Koster kun 1000 kr

• #3   14. okt 2005 jeg ville også men mds i hvert fald =)
    jeg har selv 2 stk 12" mds, og de spiller virkelig godt.. kan både spille rent, men også pumpe igennem, hvis man hører den slags musik smiley
    boxter derimod ville jeg ikke vælge.. de er gode til lydtryk, og hård bas.. men de kan ikke spille rent overhovedet..! bare min mening..

• #4   14. okt 2005 men = vælge ???

• #5   14. okt 2005 det kommer meget an på hvad du vel bruge dem til.
    men hvis du skal spille både godt og højt kunne JBL GTI subben være et godt forslag. hvis du er intra i at høre hvad den kan skal du endelig skrive, så kan vi da sikkert finde ud af noget. skriv i min profil.

Kommentér på:
hjælp til valg af basenheder

Annonce