{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.515 visninger | Oprettet:

Sætte 2 eller 3 forstærker sammen? {{forumTopicSubject}}

Hvordan gør jeg det.. vil gerne have en til mine højtaler og en til min sub... måske 2 til højtalerne...

Kan man nøjes med at trække strøm til en også køre subberen sammen med det rød og hvide stik der sidder`?

Eller skal der trækkes strøm til alle? hjælp...

mvh Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have sat låger på integrerede fryser, køkeskab og opvaskemaskine. 1.690 kr.
  • Bore 2 hylder op samt spejl på badeværelset. 500 kr.
  • Utæt opvaskemaskine? 895 kr.
  • Skiftet 2 stikkontakter i kælderen ( kontor) 1.000 kr.
  • Udskift bundpakning i skylleventil i toilet 1.200 kr.
  • vaskemaskine vil ikke skylle ud 570 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sætte 2 eller 3 forstærker sammen?
  • #1   22. okt 2005 Ja, der skal strøm til alle forstærkerne. Så tykke kabler som muligt.

• #2   22. okt 2005 Andet ? vel også stel.. skal man bare monterer dem hver for sig?

• #3   23. okt 2005 det er da ikke nødvendig og trække strøm til hver forstærker man kan få fordelere bokse til dette, man trækker bare et kabel der er tykkere og dele ud der fra

• #4   23. okt 2005 du trækker et pluskabel fra dit batteri(husk sikring) og til en fordelerboks som disse eksempeltvis
    http://dev5.sites.dk/kategori.asp?id=51&pk=43
    og grener derfra ud til hver forstærker

m.h.t. stel er det bedste resultat stort set samme princip(en stelledning til en fordelerboks og gren ud derfra

signalkablet trækker du selvfølgelig bare til den første forstærker og parralelt videre til de næste, enten med Y-kabler eller stik. nogle forstærkere har endda et sæt udgange til at sløjfe signalkablet videre med.
    Remote ledningen sløjfer du også bare fra den ene til den anden. På med nogle højttalere og du er køreklar.

Husk lige at tænke på kabeldimensionen inden du går igang og overvej måske et nyt eller ekstra batteri.

Manny
    Team Phanatic

Kommentér på:
Sætte 2 eller 3 forstærker sammen?

Annonce