452 visninger
|
Oprettet:
Har du prøvet det her før ?? (DVD) {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige fået smidt et sæt Baton HRW7M2S i bilen, er installeret, dermed sagt, de får strøm, og sidder hvor de skal.
MEN, jeg kan ikke få dem til at vise noget på skærmen, selvom jeg kobler min N900 til deres AV indgange, samtidigt vil den heller ikke tage mine dvd skiver.
Skal nævnes, at deres standard billed dog dukker frem, og menuerne virker også på dem.
Samtidigt, når jeg lytter, så er der en mindre pivelyd fra dem.
Hvad er det jeg har gjort galt ??
Hvis der er nogen omkring StorKBH der kan installere sådan noget, så skriv gerne.
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 83 Biler: 2 Emner: 1.337 Svar: 6.804
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 83 Biler: 2 Emner: 1.337 Svar: 6.804
Ikke hvad jeg kan se, og hvad angår brugsforvirring, så har jeg ikke fået den med i købet :o(
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 79 Svar: 1.859
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 156 Biler: 5 Emner: 194 Svar: 4.623
Dine AV indgange, (Rød/Hvid) er udelukkende til lyd, mens video in og Out (Gul) er til billede.. Hvis du har brugt Video Out fra DVD og Video IN på skærmene, så skal der selvfølgelig komme billede.. Gør der ikke det, kan dit kabel være dårligt, ellers kan det være video udgangen der ikke er slået til, på enheden.. Hvis det er en enhed med 2-zone system, skal der vælges Video på bagudgangen, ellers sker der intet...
Med hensyn til, at den ikke vil tage dine skiver, kommer det jo helt an på, hvad du mener med det.. Vil den ikke læse dem, eller kan du slet ikke få skiven ind i enheden?
Med hensyn til lyden, kan det være phonokablet, der ligger op af en strøm, eller for dårlig stel til dine enheder, der vil genere støj.
Har du prøvet det her før ?? (DVD)